Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Catti36
När jag bar grabben som spädis inne i stan (sthlm) så kom det fram massor med människor, framför allt blivande mormödrar, och frågade om sjal och hur gör man och hur andas han därinne osv osv.
Då önskade jag att jag hade haft en sjalbarnsvisitkort att dela ut!
Av FruFrid
I helgen bar vi grabbarna när vi var på ett köpcentrum. Där kom det fram en man till mig och på mycket knackig svenska sa han: -Jag vill köpa (pekade på sjalen) till min barn.

Tyckte det var ett gott betyg att han vågade ta kontakt med en okänd, på ett språk han inte behärskade för att han såg hur bra det var för barnen.

(Önskar bara att jag hade kunnat ge honom bättre information, vem vill öppna sjalbutik i Örebro?)
Användarens profilbild
Av zero.sara
FruFrid skrev:I helgen bar vi grabbarna när vi var på ett köpcentrum. Där kom det fram en man till mig och på mycket knackig svenska sa han: -Jag vill köpa (pekade på sjalen) till min barn.

Tyckte det var ett gott betyg att han vågade ta kontakt med en okänd, på ett språk han inte behärskade för att han såg hur bra det var för barnen.

(Önskar bara att jag hade kunnat ge honom bättre information, vem vill öppna sjalbutik i Örebro?)
:tumup: Jag vill :D
Men det finns ju faktiskt några sjalar (tricot slen, BB-slen och bära barn) på babyproffsen även om de inte kan berätta hur man knyter :roll:
Av sjalgalen
FruFrid skrev:I helgen bar vi grabbarna när vi var på ett köpcentrum. Där kom det fram en man till mig och på mycket knackig svenska sa han: -Jag vill köpa (pekade på sjalen) till min barn.

Jag skulle också vilja :tumup:

Zero.sara: Ska vi göra gemensam sak, jag är ju redan reggad som företagare :wink:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
sjalgalen skrev:

Jag skulle också vilja :tumup:

Zero.sara: Ska vi göra gemensam sak, jag är ju redan reggad som företagare :wink:
Ja gör det!!! :vågen: :app: :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?