Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
Mycket tjusigt!! Fortsätt vara stolt du :urule:
Användarens profilbild
Av Totte
TACK för komplimangerna :D

Det ironiska är att jag verkligen har fått ett sjalbarn :heart: Sam sover timmavis om han får vara i sjalen, och lugnar sig mycket fortare nere i sjalen än bara i famnen när magen krånglar som värst. Vi får se när det blir vagnåkande av här :wink: Har testat några gånger, men än är det inte vidare populärt...

Det var en suverän konstruktion på vagnen, och den gick utmärkt att plocka ner i sina beståndsdelar. Jättebra tips att borra sönder nitarna! Suffletten var enklare att klä om än jag vågat hoppas. Det tog nog ca20 tim, vilket låter som längre tid än vad jag upplevde det som :roll: Jag väntade ju bara på bebis då 8)
Användarens profilbild
Av Totte
Bina skrev:WOW vad fin den är!!!!!!!!!!! och skinnet :heart:
Kände mig hejdlöst lyxig när jag handlade skinnet :D och det var väl första gången jag varit nöjd med att saker bara försvinner i vårt hus och att vi inte hittade det gamla vita skinnet (i barnklädestråden skrevs om kläder som verkade föröka sig själva, i vårt hus är det tvärtom så att saker försvinner spårlöst--börjar snart tro på hustomtar :wink: )
Senast redigerad av Totte den sön aug 26, 2007 19:56, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jättefin och mysig.
Användarens profilbild
Av amöba
Mysigt att ni fått ett riktigt sjalbarn, men det är ju snudd på otacksamt att inte vilja åka denhär vagnen, va!? ;) Jag är tokimponerad :urule:
Användarens profilbild
Av Itis
Är mäkta imponerad, bra gjort !! :vågen:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Oj, vad fin Totte :D Och vagnandet har säkert sin tid, det också.
Användarens profilbild
Av Lydia
Itis skrev:Är mäkta imponerad, bra gjort !! :vågen:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Sarai
Ja, jättefin! Du får väl fixa en stor kudde att luta sig mot när Sam börjar bli lite sörre, kan sitta och vill kolla in världen lite mer. Då borde den fungera även som semi-sitt-vagn.
(mysigt med sjalbarn.)
Användarens profilbild
Av Scharlott
:shock: Jösses så snygg! Vilket jobb du lagt ner! Impad 8)
Användarens profilbild
Av Totte
Sarai skrev:Ja, jättefin! Du får väl fixa en stor kudde att luta sig mot när Sam börjar bli lite sörre, kan sitta och vill kolla in världen lite mer. Då borde den fungera även som semi-sitt-vagn.
(mysigt med sjalbarn.)
Det härliga är att i de här gamla vagnarna finns det en käck platta att fälla upp när barnen börjar vilja sitta :D Ska bli intressant att se hur väl den fungerar--kudde lär väl iof också behövas.

Har faktiskt inte ens försökt med vagnen sen jag la upp tråden :roll: Har istället både varit Latte-mamma i Göteborg och gått tur och retur till centrum här i "byn" (vilket tar 25 min enkel väg) och trivts alldeles utmärkt med godingen på magen i sjalen. :D

Fortsatt tack för välgörande kommentarer :D
Användarens profilbild
Av Luna
Så mysigt det låter med en sjalbebis. :loving: Så länge bägge trivs utmärkt med sjalen så är det väl bara att njuta. :heart: Längtar efter att träffa Sam och även er andra i familjen.

Jag är så glad att jag fick ge vagnen till dig Totte och att den inte hamnade på vår sopstation, det var nära ögat för vi hade inte plats och grannarna muttrade. Roligt att den blev så fin. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?