Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lindisen1981
Jag är ganska ny på sjalar, men jag har nu gjort min beställning. Jag väntar på två rebozos långsjalar, en på 4,5 meter och en på 4,9 meter. Jag fick den på 4,9 m till så bra pris så kunde inte låta bli ;-)

Jag vill gärna veta vad ni tycker om sjalen, hur mkt nytta har ni haft av den? Har barnet gillat den? Jag vill gärna se bilder oxå :D

Vad har ni haft för längd och bredd på eran sjal? Min som är 4,5 meter blir 60-75 cm bred och den på 4,9 m blir "bara" 55 bred:roll:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Tror det finns recension om den :-)

När kommer dina sjalar? Ska bli kul att höra vad du tyckte om dem :-)
Användarens profilbild
Av Gullan
Det ska dessutom finnas en hel tråd med rebozos under sjalbarn och sjalar, har ett nybadat barn som snart ska sova så orkar inte leta just nu :(

Jag använde min en hel del i somras och fortfarande som innesjal när vi myser lite. Jag gillar den, den avlastar jättebra för att vara så tunn. Min är också sjukt snygg, så då blir det ju extra roligt att använda den!
Av Lindisen1981
oki, letar lite :D
beckah; dom skickas från mexico på lördag, så efter det tar det 10 dagar till tre veckor, jag hoppas självklart på tio dagar!!!
Användarens profilbild
Av Beckah82
Lindisen1981 skrev:oki, letar lite :D
beckah; dom skickas från mexico på lördag, så efter det tar det 10 dagar till tre veckor, jag hoppas självklart på tio dagar!!!
Åh va jobbigt att vänta jag tyckte det var jobbigt att vänta 2 dagar hehehe
Användarens profilbild
Av bright
Lindisen1981 skrev:Min som är 4,5 meter blir 60-75 cm bred
:rofl: min son är 4,5 meter läste jag.... :Hahaa:
Användarens profilbild
Av verre
en turkos rebozo, den är sommar vävd.. jätte skön och jätte fin.. dessvärre så går det upp maskor i den lite här och var, men de har inte gått sönder(än). Jag köpte min via tradera och det var väll inte jättebra.. för det stod att den skulle var 77 bred men den är 66 och det stod att den skulle vara 5 meter men det var bara 4.50 ca..

men jag har använt den massor i sommar..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?