Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Scharlott
Det finns flera bra bärselar som fungerar redan från nyfödd. Några av dem är: ERGObaby Carrier, Beco, Manduca, Connecta Integra, FreeHand Baby Carrier :loving:
De olika bärselarna skiljer sig åt en del, alla är de bra samtidigt har de olika finesser. Det är ju olika vad man trivs bäst med - en smakfråga helt enkelt 8)
Användarens profilbild
Av Droppen
Molinia skrev:Tack!

Funkar inte AP? Faller bebisen ur om man inte har en insats?
AP funkar toppen. :tumup:
Man har benen innanför tills de växt i den.
Jag anser inte att babyinlägg är nödvändigt alls.
Användarens profilbild
Av Molinia
Droppen skrev:

Det vore ju toppen, för jag har en AP Grandiflora, nämligen. Den tycker jag funkar till bröllopet också! :vågen:
Användarens profilbild
Av Droppen
Molinia skrev:
Droppen skrev:

Det vore ju toppen, för jag har en AP Grandiflora, nämligen. Den tycker jag funkar till bröllopet också! :vågen:
:jippiii:
Användarens profilbild
Av Droppen
Molinia skrev:Åsså har jag ju beställt en Natibabysjal dårå ... Ifall det skulle vara väldans kallt i mitten av juli. 8)
:app:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Molinia skrev:Åsså har jag ju beställt en Natibabysjal dårå ... Ifall det skulle vara väldans kallt i mitten av juli. 8)
Alltid bra att gardera sig med både bärsele och bärsjal :tumup:
Användarens profilbild
Av Scharlott

Tillverkaren rekommenderar AP från ca 3 mån. Dock vet jag flera som använt den betydligt tidigare än så och då satt den lilla bebisen som en liten groda med benen innanför. Det man bör tänka på i fall man väljer att göra det är att se till att bärselen är tillräckligt tajt åtdragen så att man har ordentligt stöd för den lilla bebisens ryggrad, samt att bebisen inte sjunker ihop inuti bärselen. Vissa småbebisar orkar inte hålla sig upprätta utan sjunker ihop (det kan man även märka i en för löst knuten bärsjal). Sjunker bebisen ihop är en bärsele med bebisinsats att föredra framför en bärsele utan bebisinsats. Men sitter bebisen bra utan insats så kan det fungera. Man får prova sig fram helt enkelt :|
Användarens profilbild
Av Molinia
Scharlott skrev:

Tillverkaren rekommenderar AP från ca 3 mån. Dock vet jag flera som använt den betydligt tidigare än så och då satt den lilla bebisen som en liten groda med benen innanför. Det man bör tänka på i fall man väljer att göra det är att se till att bärselen är tillräckligt tajt åtdragen så att man har ordentligt stöd för den lilla bebisens ryggrad, samt att bebisen inte sjunker ihop inuti bärselen. Vissa småbebisar orkar inte hålla sig upprätta utan sjunker ihop (det kan man även märka i en för löst knuten bärsjal). Sjunker bebisen ihop är en bärsele med bebisinsats att föredra framför en bärsele utan bebisinsats. Men sitter bebisen bra utan insats så kan det fungera. Man får prova sig fram helt enkelt :|
Jag tror jag satsar på det. Det är nämligen bara till bröllopet jag ska på som AP:n får duga. Annars blir det sjalar, MT och Manducan.

Tack för alla svar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?