Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
Sockertopp skrev:Ohh......och din är....rosa?
har en råsa och en brun/turkos :lol:
men ingen bebis att bära :cry:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Lydia skrev:Jag tycker att våran krullar sig rätt mkt faktiskt.. :roll:
wawawa *hör inget*
Användarens profilbild
Av Sockertopp
sacha42 skrev:
Bra smak ;)
Användarens profilbild
Av Elina
Min retrogrönblom krullade sig rätt mycket, men lixom en stor krull, den störde inte nämnvärt... Men nu är det ju försent ändå... ;)
Användarens profilbild
Av sacha42
Sockertopp skrev:
sacha42 skrev:
Bra smak ;)
ja eller hur :loving:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Elina skrev:Min retrogrönblom krullade sig rätt mycket, men lixom en stor krull, den störde inte nämnvärt... Men nu är det ju försent ändå... ;)
Jo det är ju det.....
Fast å andra sidan vill jag inte ha den så tjock som den iaf ;)
Användarens profilbild
Av Sami
Trikå i sig krullar sig för att det är elastikst så det är materialets natur. Man vill ha en elastisk kant för att det ska bli mjukt och följsamt mot bebisen samt att det inte går sönder i kanten av användningen. När kanten rullar sig så kan man utnyttja det och rulla och vika så att det ligger snyggt. Om kanten inte vore elastisk så hade man haft en flörpig kant som bara hänger...(Detta enligt tillverkaren i Finland)

Så man viker in kankterna när man knutit in barnet. Så slipper man se sömmen...

:D

Sami

(ps för tydlighetens skull så säljer jag denna sjal i mitt sortiment och använder den dagligen även privat till min nu snart 2 år gamla dotter och att kanterna rullar siglite har jag inte sett som något problem man rätär ju ändå till och drar rätt för att det ska sitta skönt och som man vill.. samtidigt så tuckar man in det som ev rullat sig..) :P
Användarens profilbild
Av Lydia
Sami skrev:Trikå i sig krullar sig för att det är elastikst så det är materialets natur. Man vill ha en elastisk kant för att det ska bli mjukt och följsamt mot bebisen samt att det inte går sönder i kanten av användningen. När kanten rullar sig så kan man utnyttja det och rulla och vika så att det ligger snyggt. Om kanten inte vore elastisk så hade man haft en flörpig kant som bara hänger...(Detta enligt tillverkaren i Finland)

Så man viker in kankterna när man knutit in barnet. Så slipper man se sömmen...

:D

Sami

(ps för tydlighetens skull så säljer jag denna sjal i mitt sortiment och använder den dagligen även privat till min nu snart 2 år gamla dotter och att kanterna rullar siglite har jag inte sett som något problem man rätär ju ändå till och drar rätt för att det ska sitta skönt och som man vill.. samtidigt så tuckar man in det som ev rullat sig..) :P
Fast Sino är också trikå, och den rullar sig inte alls lika mkt som min marimekko ;)
Användarens profilbild
Av Elinea
Elina skrev:Min retrogrönblom krullade sig rätt mycket, men lixom en stor krull, den störde inte nämnvärt... Men nu är det ju försent ändå... ;)
Ja den gör ju det, fast jag stör mig inte heller på det direkt. Den är ju dessutom helt underbart snygg :D Den är ju dock i helt annat tyg än de andra Marimekkosjalarna som är mycket tunnare, men de krullar sig nog en del de också, iaf gör min hallon/ljusvin det. Men jag älskar dem ändå.
Användarens profilbild
Av Elinea
Sockertopp skrev:
Jo det är ju det.....
Fast å andra sidan vill jag inte ha den så tjock som den iaf ;)
Den är ju tjock och mysig :D Dessutom motiverade det att jag även köpte hallon/ljusvin för man behöver ju en tjockare sjal att ha ute nu på hösten/vintern och en tunnare att ha inomhus och på sommaren, eller hur? :P Och en svart Sino som min man ska använda (men typ aldrig gör)..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?