Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av June
Hittade en ny återförsäljare av både sjalar och selar och blev glatt överraskade när jag såg att de sålde både Boba och Neobulle. Men nu kan jag ju inte bestämma mig, ska jag köpa både och eller bara en och vilken färg på Neobulle är finast, se http://www.lovetobenatural.co.uk/woven- ... 4_123.html?
Användarens profilbild
Av imsel
Men herregud inte kan man välja en bland alla neobulle :whut:
Jag tyckte alla var hur fina som helst! Och det är väldigt få sjalar jag hittat som jag tyckt varit snygga (kanske 4-5 stycken :roll: )
Hade jag varit tvungen att välja en just nu hade det blivit en Julie, den såg lite ovanlig ut också..eller kanske manon grise..eller Margot, nä det går inte att välja :lol:
Selen var ju också ganska snygg, Pine tyckte jag var finast.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Simon! Eller Margot...eller kanske Julie :hmm: Kan du inte köpa flera? ;)
Av Jinxan
Simon bor här hemma, jättefin. Egentligen brukar jag föredra lite mer färgglatt med sjalar, men så blev det inte denna gång :lol:
Användarens profilbild
Av June
Känns som jag bara kan välja en, men vill egentligen ha både en sjal och en sele. Det lutar åt Julie och Pine, men jag har inte bestämt mig. Känns bara som jag borde passa på medan jag bor i uk och kan dra fördel av att priserna här är lägre.
Användarens profilbild
Av imsel
June skrev:Känns som jag bara kan välja en, men vill egentligen ha både en sjal och en sele. Det lutar åt Julie och Pine, men jag har inte bestämt mig. Känns bara som jag borde passa på medan jag bor i uk och kan dra fördel av att priserna här är lägre.
Men köp båda och sen får du väl sälja om det känns som att du inte kan ha båda? 8)
Det finns säkert många som kan tänka sig att köpa sen :wink:
Användarens profilbild
Av brisea
Åh, Boba limited edition Tweet :love:
Förlåt, ska kanske svara på Neobulle frågan också. Jag tycker Manon Grise eller Julie var snyggast :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?