Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Enid skrev:Om du vill ha något nytt är det nog en bebisMT isf. Jag bar hellre i långsjal men det gick fortare och lättare att få upp han i MTn som han kunde sitta med benen ute i redan innan 2 månader. Eftersom A ville bli buren jämt blev det en hel del ryggbärande tidigt, när han skulle sova hemma eller när jag lagade mat bla. Det gick bra att sy med en sovande bebis på ryggen också :tumup: .
Jo jag funderade på att sy en bebis MT.

Jag vill ju gärna ha långa axelband och de verkar inte finnas så många köpklara MT med det. :?
Av sjaltokan
anilov skrev:
thowida skrev:Så ni menar på fullaste allvar att jag inte behöver köpa någon ny sjal eller sele.. :hide: Jag som ville ha ett skäl för att köpa något nytt. :oops:

Klart du ska köpa nytt! Jag bar E på ryggen från tre månader, men klarade absolut inte av att knyta upp honom i långsjal, utan körde Beco BWD eller Babyhawk XT eller en Freehand MT som jag fick låna av Emma Hawk. Hade en Eden baby MT också, men vi blev tyvärr aldrig kompisar, fats jag vet att många andra som hade småttingar samtidigt älskade den. E är född i mars, och det var nog en annan orsak till att jag gillade MT och sele; det blir rätt varmt på sommaren i långsjal, iallafall om man kör Indio som jag hade då. Långsjalarna plockades fram igen i oktober det året.
Jag tycker ju beco butterfly har så många fina men jag provade när II:an kom och då var ju sonen så stor att jag bara tyckte det var bökigt med insatsen.
Av Clementin
Jag bär I, 3 månader, på ryggen i patapum och mei tai. Så smidigt, speciellt nu när lilla storasystern är så liten som hon är. ^_^
Av Sofie
thowida skrev:
Enid skrev:Om du vill ha något nytt är det nog en bebisMT isf. Jag bar hellre i långsjal men det gick fortare och lättare att få upp han i MTn som han kunde sitta med benen ute i redan innan 2 månader. Eftersom A ville bli buren jämt blev det en hel del ryggbärande tidigt, när han skulle sova hemma eller när jag lagade mat bla. Det gick bra att sy med en sovande bebis på ryggen också :tumup: .
Jo jag funderade på att sy en bebis MT.

Jag vill ju gärna ha långa axelband och de verkar inte finnas så många köpklara MT med det. :?
JA!! Då röstar jag för att du ska köpa någon lite lyxigare favvosjal och slakta och sy bebisMT av med härliga utbredbara låååånga axelband :app:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?