Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tora
Hej!
Jag behöver råd om vad jag ska bära min snart 3 åriga flicka i. Inga heldagar men som avlastning och som hon inte växer ur omedelbart (hon är iofs liten för sin ålder). Viktigt att det funkar både på mig 168 cm st L och maken 179cm st M. Tack på förhand!
Av sjaltokan
Någon ergonomisk sele, det har ju precis kommit ut en på svenska marknaden som heter boba som ska passa större barn, jag har dock inte själv testat den, men kika under rubriken erbjudande från sjalförsäljare så hittar du den hos minst 3 av försäljarna, kanske du bor i närheten av någon av dem så du kan åka och prova?
Användarens profilbild
Av mymlan
Jag bär min 3,5 åring (ca 1m lång) en del fortfarande i Patapum Toddler på ryggen. Har en ergo med som jag tycker funkar också men den är lägre i ryggen så Toddlern är bättre.
Användarens profilbild
Av homeinheart
En annon som man kan köper i EU (UK) är Oh Snap från babyhawk. Det är för mer stor bebis och kan passar en tre åring bra. Jag har "tested" min kopis och det var valdigt fint! Toddler Patapum är bra men Boba och Oh Snap har lite mer stor plats for barnen att sitter så att barnens ben " are more supported". :tumup:
Användarens profilbild
Av homeinheart
Dorislina skrev:
homeinheart skrev:En annon som man kan köper i EU (UK) är Oh Snap från babyhawk. Det är för mer stor bebis och kan passar en tre åring bra. Jag har "tested" min kopis och det var valdigt fint! Toddler Patapum är bra men Boba och Oh Snap har lite mer stor plats for barnen att sitter så att barnens ben " are more supported". :tumup:
Vet du hur den är i bredd jämfört med Babyhawks meitai?
Här finns information om den http://www.babyhawk.com/Policies/#faq12
Det är frågor och ansvar. Hoppas den hjälper. Från vad jag förstår det är samma bred men den har "seat darts" så att bebis sitter i mer. Den mest intresant sack om den här bärsele är deras midjebälte(waist).
Av Hell Cat
Dorislina skrev:
JennyB73 skrev:Oh Snap! Den gillade jag verkligen :D
Jag med men ingen vill ju köpa mina meitai och sjal så jag får väl sitta här och dreggla... :| 8)
:klappa: stackars dig :wink:
Användarens profilbild
Av Elflin
Dorislina skrev:
Jag med men ingen vill ju köpa mina meitai och sjal så jag får väl sitta här och dreggla... :| 8)
:love: Varför tittade jag in här?! :duh:
Av Hell Cat
Elflin skrev:
Dorislina skrev:
:iagree: funderar allvarligt på att sälja Ergon till hösten och köpa en Oh Snap då..men maken får väl ha vetorätt förstås..
Användarens profilbild
Av Elflin
Dorislina skrev:
JennyB73 skrev:
Elflin skrev:
Dorislina skrev:
:iagree: funderar allvarligt på att sälja Ergon till hösten och köpa en Oh Snap då..men maken får väl ha vetorätt förstås..
Jag tror jag ska slå till på en sådan nu när vi får en del extra pengar. Jag får lön och akassa, vi slipper vår hyra för juni så helt plötsligt kanske kanske man kan köpa. Känns som sista chansen att ha någon att bära nu så det är nu eller aldrig typ. :roll: 8) :mrgreen:
Åhh, då kan jag väl få prova! *smiley med bedjande hundögon*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?