Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Två sjalar klara :D

Den första är min brudsjal (jag ska ha den när jag gifter mig) den är stickat i ett jättetunt bomullsgarn efter det här mönstret: http://entill.typepad.com/spetssjal_1.pdf

Jag stickade fel på den några gånger, men ingen är ju perfekt och det behöver inte den här sjalen heller vara, det kommer ju inte synas heller eftersom den kommer bäras med vitt :D Jag ville ha den riktigt stor och fick öka på mönstret med 4 extra rapporter, de sista varven var fruktansvärt långa! Men det var det värt för jag är väldigt nöjd med den.
Bild

Den andra är min första swallowtail som jag tänkte ha som sommarsjal, även den är stickad i bomullsgarn men i ett lite tjockare garn. Jag är jättenöjd även med den och den blev precis som jag tänkt mig :D
Bild
Bild

Det är kul att sticka sjalar :heart:
Användarens profilbild
Av ellla
Ketronya skrev:Två sjalar klara :D

Den första är min brudsjal (jag ska ha den när jag gifter mig) den är stickat i ett jättetunt bomullsgarn efter det här mönstret: http://entill.typepad.com/spetssjal_1.pdf

Jag stickade fel på den några gånger, men ingen är ju perfekt och det behöver inte den här sjalen heller vara, det kommer ju inte synas heller eftersom den kommer bäras med vitt :D Jag ville ha den riktigt stor och fick öka på mönstret med 4 extra rapporter, de sista varven var fruktansvärt långa! Men det var det värt för jag är väldigt nöjd med den.
Bild

Den andra är min första swallowtail som jag tänkte ha som sommarsjal, även den är stickad i bomullsgarn men i ett lite tjockare garn. Jag är jättenöjd även med den och den blev precis som jag tänkt mig :D
Bild
Bild

Det är kul att sticka sjalar :heart:
:app:
Swallowtailen blev ju helt underbar!!
Tack allihopa!!! :D

Jo det var inte så länge sedan jag stickade mitt första par sockor, och jag lärde mig nyss att läsa diagram, vilket fantastiskt bra sätt att följa mönster :D

Det är så himla roligt så jag antar att det är därför det går undan, men jag stickar i princip varje ledig stund :P
Gosh, jag är för trött för att sticka. Jag kommer typ 1/2 varv, sen har jag somnat. Inte för att det är tråkigt, utan för att jag blir så avslappnad och sover för lite.
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?