Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika E
Jag väntar också. :vågen: Undrar när det kommer flygpost från USA...... Vulkanen kan ju få ta semester ett tag tycker jag. :roll:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
o nu vet jag att det ligger ett paket o väntar på mig på schenkers utlämningsställe här i närheten :D Tyvärr har jag ingen möjlighet att köra dit o hämta ikväll :(
Användarens profilbild
Av Clärchen
loppatoppa skrev:o nu vet jag att det ligger ett paket o väntar på mig på schenkers utlämningsställe här i närheten :D Tyvärr har jag ingen möjlighet att köra dit o hämta ikväll :(
Sånt är drygt! Imorgon då?
Användarens profilbild
Av Bowzee
Oj, vad jag väntar på grejer nu ! :vågen:
En mandelkvarn, en BH och ett par byxor från Dorotea, en mugghållare till nya Been och en ny skötväska :D
Fick en avi idag, men avsändaren stod som ?, så jag vet inte vilket det är. Trooor det är mandelkvarnen.

Hoppas näästan att det inte kommer fler paket imorron, för det är så förbaskat långt till hämtningsstället, och jag måste dit imorron bitti. :lol:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Idag har jag fått en MT i brevlådan och hämtat en på utlämningsstället :vågen: Nu måste vi prova och se hur de funkar för oss!
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Clärchen skrev:
loppatoppa skrev:o nu vet jag att det ligger ett paket o väntar på mig på schenkers utlämningsställe här i närheten :D Tyvärr har jag ingen möjlighet att köra dit o hämta ikväll :(
Sånt är drygt! Imorgon då?

Visst är det! Hoppas på att kunna komma iväg o hämta idag :)
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Bowzee skrev:Oj, vad jag väntar på grejer nu ! :vågen:
En mandelkvarn, en BH och ett par byxor från Dorotea, en mugghållare till nya Been och en ny skötväska :D
Fick en avi idag, men avsändaren stod som ?, så jag vet inte vilket det är. Trooor det är mandelkvarnen.

Hoppas näästan att det inte kommer fler paket imorron, för det är så förbaskat långt till hämtningsstället, och jag måste dit imorron bitti. :lol:

Visst är det trist när man har en bit iväg t hämtningsställena?! Jag hoppas att jag kommer iväg o kan hämta mitt paket idag.
Användarens profilbild
Av Bowzee
loppatoppa skrev:
Bowzee skrev:Oj, vad jag väntar på grejer nu ! :vågen:

Visst är det trist när man har en bit iväg t hämtningsställena?! Jag hoppas att jag kommer iväg o kan hämta mitt paket idag.
Det som är riktigt tråkigt är att många paket hade jag fått i brevlådan, men eftersom vi bor i lägenhet och bara har lucka till posten, så lämnas alla paket till posten. :roll:
Jättelångt har jag inte, men tillräckligt för att det ska bli en femton-minuters-promenad. :|
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Min väntan är slut :D Försökte lägga in bild här men får inte ihop det :(

Har bilder på facebook, i ett album som är öppet för alla, kan jag inte länka därifrån då?
Av Hell Cat
loppatoppa skrev:Min väntan är slut :D Försökte lägga in bild här men får inte ihop det :(

Har bilder på facebook, i ett album som är öppet för alla, kan jag inte länka därifrån då?
Jag kan testa att lägga bilderna här om du vill?
Användarens profilbild
Av loppatoppa
quote="JennyB73"]Bild

Bild

Och NU måste du tala om vad det är för sjalar! :this: :D[/quote]

Tack Jenny!

O inte ens m din fina förklaring så får jag till det, blir inget kopiera bildadress för mig, bara kopiera o det funkade inte :(
  • 1
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?