Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Åh, jag har aldrig set X-ringsjal förut... verkade ju lite häftigt ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
Men detta är väl typ som en UBW eller? Jenny på www.stjarnbarn.se har också något liknande.
Om jag ska vara lite negativ, så tycker jag att det ser ut som om ringarna är för små och tyget för tjockt. Jag är hemskt dålig på att justera ringsjalar och blir jätte orolig så fort det verkar lite bökigt. Men visst är de fina.
Användarens profilbild
Av Anna
jag försökte sy en sådan en gång (eller en liknande) men det blev trångt i ringarna så jag gillade den inte alls, men det kan nog gå att få till bra om man har större ringar.
Användarens profilbild
Av Tabby
Den ljusbeiga verkar fungera bättre då tyget är tunnare.
Verkar vara som en tri-cotti fast man kan justera längden med ringar
Användarens profilbild
Av tinaw
Snygg! Jag tror inte den blir så knölig eftersom den ju är fastsydd i ringarna och inte genomträdd som Jans "ringWrap" på www.sleepingbaby.net.

Ang det där med knut på ryggen, jag brukade HATA det! Men nu när jag gör kryss tänker jag inte ens på det, antingen har jag blivit bra på knytningen eller så har jag vant mig vid att sjalen trycker lite här och där... :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Jag förstår faktiskt inte riktigt hur den där x-ringsjalen fungerar. Hur ska man kunna justera en ringsjal med ringarna på ryggen. Ska man alltså bara dra lite i de olika ändarna och så dras själva tyget åt. Det är ju en rätt liten bebis hon har i sjalen, den behöver ju mycket stöd.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?