Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Häromdagen var dottern uttråkad, så jag grävde fram ett mönster som jag hade fått av en snäll bloggare. Vi ritade av mönstret tillsammans och när jag klippte tyget så klippte dottern spillet. Sedan fick jag sy ihop själv och sonen hjälpte till att stoppa. Ett riktigt familjepyssel.

Bild

Kissi-missi har fått leva ett hårt liv och har redan åkt rutschkana, badat i handfatet, ätit spaghetti... Nästa gång ska jag sy sömmarna lite tightare så att de håller för omild behandling...

Bild
Av Sofie
Åh vilken fin form den katten har! :loving:
Av Jinxan
Åh vilken fin! :love: En sån tänkte jag sy för längesedan, undrar vart det mönstret tagit vägen :hmm:
Användarens profilbild
Av Kaja
SY MJUKA DJUR

Boken Sy mjuka djur innehåller mönster och sömnadsbeskrivningar till 25 modeller i full skala. Sy enkla djur t.ex. hundar, katter, häst, åsna, ko, gris med kultingar, pingvin, isbjörn, hermelin, räv, kamel, giraff, säl med sälunge, kanin mm. Tydliga mönstermallar och steg för steg instruktioner hur man går tillväga.

Författare: Karin Neuscütz.
Tryckår: 1996. Förlag: ICA förlaget.
Sidor: 63.
Slut på förlaget! Men, finns på biblioteket
Användarens profilbild
Av Sassi
Vilken fin!!!
Användarens profilbild
Av Kaja
Det värsta är att dottern nu påpekar att katten måste ha kläder. En jacka och mössa. Och någonstans att sova. Och något att äta. Och något att leka med...

Jag brukar kalla mig för "tvångsmässig-pysslare" - gissa varför??
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?