Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

joannaoj skrev:
mari_tres skrev: http://www.sling.com.pl/sklep/?p=p_97&i ... 97&iPage=1
:floet2:
Helt okej färger där. Men fjärilarna är fortfarande för små. Jag tänker att de ska vara så stora att det inte syns vad det är när man bär, men att de ser fina ut på hyllan. Batikade och suddiga helst. Det blir lite för puttenuttigt annars.

Det bra att du alltid svarar på allt jag skriver! Läser du allt här på forumet?
:fnissa:
Nä, jag läser inte allt. Däremot läser jag det mesta som finns under "Bära barn" :tumup:
Av sjaltokan
fjällrävsmamma skrev:
thowida skrev:
fjällrävsmamma skrev:kobalt-sjalen var ju fin! och fjärilssjalen har jag (nästan) beställt som ringis ;) fel på min smak då :Hahaa: :loving:
Nä det är väl tur att smaken är som baken annars hade de ju inte fått sålt någon av sina senaste sjalar. :lol:
:vågen:

ett tag vart jag osäker på om det var ironisk :hmm:

men kobaltsjalen är slut, så det är inte bara jag :P -Tyvärr... :cry: den hade gärna fått bo här!
Nä jag var inte ironiskt, de flesta av deras limited sjalar har varit slutsålda på mindre än en vecka, det är nog min smak det är fel på. :Hahaa:
Av sjaltokan
fjällrävsmamma skrev:

lite OT.... nån som vet hur dom annonceras, LE-sjalarna? Jag vill ha -men gillar verkligen inte alla dom gör heller ;) -var HUR KÄR SOM HELST i Gecko Sahara och Nautil Olivia med ramie/silk, och måste ha nästa om dom släppar en sån.
De finns att köpa nya, har skickat PM med länkar men birdiesroom har kvar båda sjalarna dock inte i alla längder.
Av Hell Cat
CrazyMagpie skrev:Bild

Didymos Kirschblüten (körsbärsblommor)
Jacquardvävd, 60% kbA-bomull/40% Tussasiden

Ser verkligen ut och låter som en riktig sommarsjal tycker jag.... 8)
DEN gillar ja!! Både färg och mönster är :love:
homeinheart skrev:Jag gillar didymos fjärilar. Det finns ingen affär i sverige med dom att jag kan hittar. Det är den "perfect" blå för mig! :love:
Beställ direkt från didymos! om de har kvar, smidigt och snabbt och personlig leverans till dörren

Gillar körsbärsblommorna men vill nog ha en annan färg tror jag typ rosa och mörkrosa :hmm: eller helgrön :hmm: eller nåt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?