Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Det finns många fina randiga sjalar.. Vilka färger är favoriterna då?

Bland de smalrandiga är det väl girsol som har störst utbud.
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag har gått och kärat ner mig nåt alldeles bedrövligt i denna:

Bild

ZARA TRIgreen :love:
Användarens profilbild
Av Eulalia
thowida skrev:Det finns många fina randiga sjalar.. Vilka färger är favoriterna då?

Bland de smalrandiga är det väl girsol som har störst utbud.
Gärna ngt med röd ton i och helst mer än två färger tror jag :hmm: :D att jag vill ha.
Användarens profilbild
Av Eulalia
Annika E skrev:Jag har gått och kärat ner mig nåt alldeles bedrövligt i denna:

Bild

Ja, den var fin :love: , men kanske lite för gröngul för min smak. Finns den i andra färgkombinationer tro?
Användarens profilbild
Av Eulalia
linamh skrev:Men det är ju en herrans tur att alla snygga randiga inte finns i butikerna. Jag ska inte ha nya sjalar när jag inte bär mer än jag gör.
:lol:
Användarens profilbild
Av Eulalia
Umma skrev:Alla Didymos randiga är ju underbara! Iris o Lisa är mina favoriter! Mycket snyggare irl.
Bild
Bild
De var också fina :love: , men jag är sugen på att prova ngt annat än didysar denna gång...
Användarens profilbild
Av Scharlott
Eulalia skrev:

Bild

Ja, den var fin :love: , men kanske lite för gröngul för min smak. Finns den i andra färgkombinationer tro?
Finns även TriYellow, TriPink och TriPurple 8)

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av flindra

Bild

Om du ska ha en får du skynda dig, de är slut överallt. Jag var tvungen att beställa min från Danmark!
Hoppas på att den kommer på tisdag...
:love:
Användarens profilbild
Av Annika E
flindra skrev:

Bild

Om du ska ha en får du skynda dig, de är slut överallt. Jag var tvungen att beställa min från Danmark!
Hoppas på att den kommer på tisdag...
:love:
Jag har inga 1200kr att lägga på en sjal nu... Kommer de inte in fler så småningom...?
Användarens profilbild
Av flindra
Annika E skrev:Jag har inga 1200kr att lägga på en sjal nu... Kommer de inte in fler så småningom...?
Jodå, jag har mailat Ellevill och de ska göra fler i juli. Man kan förhandsboka dem på mammabarn.se

Jag kände mig dock lite desperat, för jag behövde den verkligen NU, så därför orkade jag inte vänta
i tre månader. Sonen är ju bara "liten" nu. Eller liten och liten, åtta kilo är rätt mycket för en 4-månaders
antar jag.
:wink:
Användarens profilbild
Av Eulalia
MariaKB skrev:Neobulle-sjalarna har varma, röda färger som man blir glad av tycker jag... :heart:
Bild
De var ju jättefina :heart: . Känns som att jag är ute efter en sjal som går i rött. Vet du var man kan köpa dem?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?