Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Annacor
Jag har en Mysak, lång trikå sjal som är bra. Tycker det är lite svårt att få den lagom tajt för lillan dock, men jag är ju nybörjare så det ger sig nog. Det är ju i alla fall inte sjalens fel ;)
jag har även en "the ultimate baby wrap" sjal och testade den igår. Gud vad skön den var!! Jättemjuk o stretchig, lillan trivdes bra och det kändes inte som det kunde "klämma" någonstans. Men efter en stunds bärande satt hon nästan under min mage :s fick göra den tajtare flera gånger. Har jag knuitit för löst från början eller är vissa sjalar helt enkelt för stretchiga??
Användarens profilbild
Av katha
thowida skrev:En del är för stretchiga, speciellt när man är van vid vävd. :wink:
:iagree:
Av sjaltokan
Annacor skrev:Okej då var det inte bara jag då haha. Det blir att knyta tajtare helt enkelt!
Hur går det? Får du till det?
Av Annacor
thowida skrev:
Annacor skrev:Okej då var det inte bara jag då haha. Det blir att knyta tajtare helt enkelt!
Jag har faktiskt gett den till en kompis. Jag tyckte det räckte med Myskaken, känns som om den kommer att fungera längre. Dessutom har jag skaffat en easyhug som jag tycker är bra för "snabba" bärningar (tycker dock att lillan är lite för ostadig i den ännu, hon är 2 månader). Ska skaffa en vattensjal oxå tänkte jag eftersom jag ska spendera hela sommaren på Mallorca. Några förslag på sådana?
Av Annacor
Annacor skrev:
thowida skrev:
Jag har faktiskt gett den till en kompis. Jag tyckte det räckte med Myskaken, känns som om den kommer att fungera längre. Dessutom har jag skaffat en easyhug som jag tycker är bra för "snabba" bärningar (tycker dock att lillan är lite för ostadig i den ännu, hon är 2 månader). Ska skaffa en vattensjal oxå tänkte jag eftersom jag ska spendera hela sommaren på Mallorca. Några förslag på sådana?
mysak ska det vara haha

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?