Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eulalia
Jag är enormt sugen på en vävd randig färgglad sjal :D .
Men vilken ska jag välja av alla :hmm: ?

I min nuvarande sjalsamling finns en tricotslen olivgrön underbar trikå :heart: , en didy indio kiselgrå/vit vävd och jättefin :heart: en lånegås skrynklig färgad i mandarin :heart: att använda i sommar till den nya bebisen. Och en blå ergo.

Visst behöver jag en randig :roll: också? Funderar på kanske en Easy eller Hoppe eller Stork eller en...? Har inte klämt eller ens känt på ngn av dem. Vilka är sköna och vilka har fina färger? Tänker mig ngt åt det smalrandiga hållet.

Tar ytterst tacksamt emot alla tips och synpunkter :help: !
Användarens profilbild
Av Indah
Jag har inte så stor vana av sjalar men jag slår givetvis ett slag för Girasol Symphuo då den färgteckningen är alldeles underbar. Gillar även färgerna på Girasol Drops. Förvisso inte smalrandiga men alldeles underbara :loving:
Användarens profilbild
Av Fluffboll
Jag har en Easy Sol och en Girasol Symphyo. Jag hade nog inte köpt Girasolen till en pyttebebis, då hellre en Easy. Easyn upplever i alla fall jag som mjukare, lättare att knyta och lite smidigare till en pyttis. Fast Symphyon är gaaaaalet snygg, det måste jag hålla med om. :D

Easy Sol tycker jag är den absolut snyggaste Easyn. :)
Användarens profilbild
Av Eulalia
Tack för svar!
Det behöver inte nödvändigtvis användas till en nyföding direkt. I sommar är det nog för varmt ändå, men sedan :D .

Easy Sol och Girasol :notes: . Jag googlar för att se bild.

Lägg annars gärna in en bild om ni har ngn på er favoritsjal, vävd med ränder :mrgreen: .
Användarens profilbild
Av Eulalia
Indah skrev:Jag har inte så stor vana av sjalar men jag slår givetvis ett slag för Girasol Symphuo då den färgteckningen är alldeles underbar. Gillar även färgerna på Girasol Drops. Förvisso inte smalrandiga men alldeles underbara :loving:
Girasol Symphuo var ju galet snygg :love: , såg jag när jag sökte på google bildsök, men var kan man köpa den :hmm: ?
Användarens profilbild
Av Fluffboll
Jag tror ätt Symphyon finns hos Knyt An här i högerspalten. :)
Användarens profilbild
Av katha
Jag är en sucker för randiga och har provat en del. Easy har ju många randiga (kan inte rabbla upp alla men du kan ju googla) och min drömsjal är just Easy Regnbåge..
Sen har du ju som redan nämts Girasol.
Acs bla.Lollipop
Hoppediz bla. Antigua
Ellevill bla. tricolor
Neobulle
Natibaby
Gypsy Mama (WBB och WBS), ex. WBB Iris och WBS Phoenix
Katiwrap
Solana (Lana)
Bebina regnbåge

Ja, listan kan säkert göras längre...
Användarens profilbild
Av Eulalia
katha skrev:Jag är en sucker för randiga och har provat en del. Easy har ju många randiga (kan inte rabbla upp alla men du kan ju googla) och min drömsjal är just Easy Regnbåge..
Sen har du ju som redan nämts Girasol.
Acs bla.Lollipop
Hoppediz bla. Antigua
Ellevill bla. tricolor
Neobulle
Natibaby
Gypsy Mama (WBB och WBS), ex. WBB Iris och WBS Phoenix
Katiwrap
Solana (Lana)
Bebina regnbåge

Ja, listan kan säkert göras längre...
Åh, vad mkt spännande att kolla upp :D . Tack!
Av liten06
Fluffboll skrev:Jag tror ätt Symphyon finns hos Knyt An här i högerspalten. :)
Japp, beställde min symphou därifrån och d3en är underbar!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?