sjalgalen skrev:Jag mailade nu och frågade om det finns möjlighet att få prova den innan man köper den. Satt och tänkte lite, kanske man skulle testa den bara för att kunna recensera den?
Ja, det vore väldigt intressant med en recention, och då gärna satt i jämförelse med andra typer av bärdon!
Skulle gärna vilja veta mer om säkerheten kring den där babysitter-funktionen. Visst att ett litet barn med korta ben säkert sitter stilla, men hur är det med ett något större barn med långa starka ben? Finns det inte risk att hela paketet med både barn och sele vandrar iväg?
Och hur stora barn kan man egentligen bära i selen...och hur är den där skenan utformade om den är formad både efter ryggen på både en nyfödd och en ettåring samtidigt, och krockar man inte ständigt i ett större barns nedhängande ben när man går?

(jo, jag vet att ettåringar ofta kan gå lite för egen maskin, men man kan ju inte direkt räkna med att de klarar av några långpromenader...

)
Snälla, kan inte ngn testa den så vi får vår nyfikenhet stillad?!
Är själv lite besviken över att jag aldrig hann testa den där cybex... någonting som man också kunde bära barnet åt alla möjliga håll. Lillebror var redan över året och därmed för stor för den så jag fick nöja mig med sjalarna de sista åren av bärande...