Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
:help:

Jag ska köpa mig en sele till. MEN jag vet inte vilken :roll:
Jag har en Angelpack och en Beco 4th och jag älskar båda två :loving: Tror nog att jag tycker Becon avlastar liite bättre..

Så hjälp mig gärna, vilken sele avlastar bäst till en liten på 1½å och 11kg? Vill gärna att den räcker länge!
Av Lenaskeå
Jag tycker att manducan är super! Den avlastar bäst & är lättsam.
Användarens profilbild
Av sapos
Har bara testat AP, Beco 4th och manducan.

Jag är bra sugen på en Boba 2g, de verkar bra.

Även en maduca lockar igen men ja jag sålde ju min "gamla" för jag inte gilla den helt men kannske gör det nu då lillen är större?
Användarens profilbild
Av Lando
Ergo :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Både Boba 2G och Patapum Toddler är speciellt lämpliga om man vill bära större barn. Själv har jag burit äldre barn bekvämt även i ERGObaby. Som alltid är det dock en smakfråga vilken bärsele man tycker är bäst 8)
Användarens profilbild
Av zink
diddeldi skrev:du skulle kunna prova boba 2g, den är lite lik angelpack lx och beco 4th i passformen
På vilket sätt - att den passar bra till smalaxlade (om jag minns rätt). J m f med Patapum? Av Ergo, Beco och Patapum är PP vår favprit *men* vi är inte kompis med extraremmen... Så Boba ser lite lockande ut inför våren nu med 16 kg sprallig 3-åring som kan behöva lite "skjuts" hem ibland.
Användarens profilbild
Av sapos
cinclus skrev: På vilket sätt - att den passar bra till smalaxlade (om jag minns rätt). J m f med Patapum? Av Ergo, Beco och Patapum är PP vår favprit *men* vi är inte kompis med extraremmen... Så Boba ser lite lockande ut inför våren nu med 16 kg sprallig 3-åring som kan behöva lite "skjuts" hem ibland.
DEn där extra remmen vad är det för någon? Hört många pratat om den, men fattar inte riktigt vad det är för någon.
Användarens profilbild
Av KATARINA
sapos skrev:
cinclus skrev: På vilket sätt - att den passar bra till smalaxlade (om jag minns rätt). J m f med Patapum? Av Ergo, Beco och Patapum är PP vår favprit *men* vi är inte kompis med extraremmen... Så Boba ser lite lockande ut inför våren nu med 16 kg sprallig 3-åring som kan behöva lite "skjuts" hem ibland.
DEn där extra remmen vad är det för någon? Hört många pratat om den, men fattar inte riktigt vad det är för någon.
Det är 2 remmar som går från axelbandet istället fär en som på andra selar. Extraremmen fäster långt ned vid höftbältet.
Användarens profilbild
Av Scharlott
sapos skrev:DEn där extra remmen vad är det för någon? Hört många pratat om den, men fattar inte riktigt vad det är för någon.
På Patapum Toddler finns en extra rem från axelbanden och den fäster i höftavbärarbältet. På så vis tas tyngden bättre ned på höften och det blir bekvämare att bära större/tyngre barn.

Här kommer en bild som illustrerar :D
Bild
Av Jinxan
jag tassar lite i den här tråden, för jag var dum nog o provade sapos Beco igår :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
cinclus skrev:
diddeldi skrev:du skulle kunna prova boba 2g, den är lite lik angelpack lx och beco 4th i passformen
På vilket sätt - att den passar bra till smalaxlade (om jag minns rätt). J m f med Patapum? Av Ergo, Beco och Patapum är PP vår favprit *men* vi är inte kompis med extraremmen... Så Boba ser lite lockande ut inför våren nu med 16 kg sprallig 3-åring som kan behöva lite "skjuts" hem ibland.
boba 2g har lite stadigare vaddering och bredare sittdel, och så skiljer det på huvudstödet och fotstöden, men om man lägger en boba 2g och en angelpack lx ovanpå varandra så är de väldigt lika i formen i övrigt. jag som verkligen gillar angelpack lx och beco 4th tycker att boba 2g sitter liknande på mig.
Användarens profilbild
Av sapos
diddeldi skrev:
cinclus skrev:
boba 2g har lite stadigare vaddering och bredare sittdel, och så skiljer det på huvudstödet och fotstöden, men om man lägger en boba 2g och en angelpack lx ovanpå varandra så är de väldigt lika i formen i övrigt. jag som verkligen gillar angelpack lx och beco 4th tycker att boba 2g sitter liknande på mig.
Då låter det verkligen som om en Boba vore något för mig som älskar min ap och beco 4th :loving:

Tack för bilder på extra remmen ! Men hjälper den verkligen att få ner tyngden?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?