Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Britt
melon skrev:Luna: :vågen:

Britt: :cry: Hör av dig om du någon gång har vägarna förbi, en sommar eller så.
Till sommaren kommer jag förhoppningsvis. Jag har stuga i Jäla utanför Falköping. Den ska säljas men i år har vi den kvar iaf och planerar att fara dig i början på sommaren. Så vänta bara - rätt vad det är så står jag på trappen!
Användarens profilbild
Av melon
Britt skrev:
melon skrev:Luna: :vågen:

Britt: :cry: Hör av dig om du någon gång har vägarna förbi, en sommar eller så.
Till sommaren kommer jag förhoppningsvis. Jag har stuga i Jäla utanför Falköping. Den ska säljas men i år har vi den kvar iaf och planerar att fara dig i början på sommaren. Så vänta bara - rätt vad det är så står jag på trappen!
Du är välkommen :vågen:
Användarens profilbild
Av melon
Tack för igår!! Jag känner mig full av ny inspiration, skapalust och frågor :wink: jag testade att väva mönster efter att ni gått, men då var jag nog för trött för det blev ett hjärta som inte slöt sig. Ska prova igen när hjärnan är piggare.
Användarens profilbild
Av Luna
TACK för igår melon och glis, det inspirerade mig att börja väva igen. :tumup:

Jag ska nog göra en ny varp och se om ngt av barnen vill väva.

Visst är det här jag beställer boken?
http://spangmurs.se/
Av Smultronbarn
Jag tassar här så länge! Är också väldigt nyfiken på brickbandsvävning! :D
Användarens profilbild
Av melon
Luna: Ja det är språngmurs. Jag har skickat PM :tumup:
glis skrev:Tack för igår! Hjärtan är luriga att få att sluta sig, man måste ju påbörja slutandet på varvet innan ju...
Ja, jag fattade inte alls igår. Hur jag än vred så blev det fel. Håll tummarna för att jag fattar idag.
Användarens profilbild
Av glis
Wow! Snyggt! Men du kan gott slå lite hårdare så blir inte mönstret så utdraget. På måndag kan jag inte komma, för då skall jag plocka ut ägg :?
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:Wow! Snyggt! Men du kan gott slå lite hårdare så blir inte mönstret så utdraget. På måndag kan jag inte komma, för då skall jag plocka ut ägg :?
Ska jag göra. Jag hade fullt upp med mönstret samtidigt som jag lyssnade på Siris utläggning om tigrar :lol:

Utplockning av ägg är ju helt underbart!! :vågen: Fast ont såklart, hoppas det går bra. När får du tillbaka ett?
Användarens profilbild
Av glis
Siri och tigrarna :blahblah:

Nja, jag är visst överstimulerad så jag får inte tillbaka något förrän i nästa cykel tidigast. Men det lär ju i alla fall bli ganska många ägg att befrukta för dem...
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:Siri och tigrarna :blahblah:

Nja, jag är visst överstimulerad så jag får inte tillbaka något förrän i nästa cykel tidigast. Men det lär ju i alla fall bli ganska många ägg att befrukta för dem...
Fertil som en tjugoåring :tumup: :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?