Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elflin
Jag bar Lilla L på ryggen i affären idag, hon hade inga skor eller strumpor på sig (efter att ha tagit av sig dem 4 ggr i bilen... :roll: så fick de vara av när vi gick in i affären.)
När jag stod i kassan var det en äldre "tant" bakom mig som pratade lite med henne och eftersom hon är lite blyg nu så gömde hon sig lite mot mig så jag vred mig lite ifrån tanten som helt plötsligt tar tag i hennes ena fot och börjar pussa på den! :shock: Lilla L blev jätterädd och gömde sig igen, jag tror hon blev för chockad för att börja gråta. Jag vände mig och och bara stirrade på henne, så förbluffad att jag blev helt stum! Vi skyndade oss ut för jag hade nog sagt något som jag ångrat länge om jag varit kvar...
Användarens profilbild
Av nakum
:shock: :siishah: Men fy vilken läbbig tant!
Av MariaKB
Men usch! Det är så störigt att många inte alls respekterar barns integritet och tar sig rätten att gå fram och pilla och pussa och klämma på dem. Hade det inte varit för äckligt hade jag velat göra det tillbaka, bara gå fram och klämma dem på näsan och prata dem rätt upp i ansiktet.
Användarens profilbild
Av Lando
:evil:
Hon kanske har bott i Spanien för här är detta inte det värsta barn kan råka ut för :roll:
Av Blivix
:evil: :hmm:
Användarens profilbild
Av sussry
Men fy! Om man nu vill pussa på ett barn så där ska man väl åtminstone fråga om det är ok innan... :whut: :evil:
Skum tant!
Av Lenaskeå
Varför tror vissa att man kan röra andras barn hur som helst? Många som kommer fram om man har barn i vagnen oxå, ska klämma på kinderna, ta i händerna osv. Det är respektlöst!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?