Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av McMorrigan
Är det ngn som har erfarenhet av mei taier sydda av "Design Ajlavjo"?

Bra eller dåliga?
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag köpte en på Tradera och jag är jättenöjd! Välgjord och snygg, BREDA välstoppade axelband! Och min lillgumma gillar den skarpt! :heart:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Annika E skrev:Jag köpte en på Tradera och jag är jättenöjd! Välgjord och snygg, BREDA välstoppade axelband! Och min lillgumma gillar den skarpt! :heart:
:tumup: Tack! Jag är lite sugen för de ser fina ut och jag orkar inte sy just nu..... :oops:
Användarens profilbild
Av carro83
Jag har oxå ett litet sug efter en sådan...tycker dom är helt underbart fina! :love:
Användarens profilbild
Av annelithor
Har testat en, för min del så tyckte jag inte om den - men enbart för att den var för styv i tyget för min smak. Men den jag testade på en sjalträff var superfin, rätt hög i panelen, fint sydd och ordentlig med stöd.

Det är säkert en smaksak hurvida man vill ha ett följsamt tyg i panelen eller ej. Kan ju ha varit just den jag testade som hade hårt tyg och så blir de ju gosigare ju mer de används :) Den här var ny.
Användarens profilbild
Av Blackbabe
Den är fantastiskt bekväm :tumup:
Av Sofie
Inspirerad av denna tråden ropade jag hem en svart för 440:- inkl porto.
Jag hämtade den på Posten idag och jag är imponerad!
Mjuk välsydd, bra mått, fint huvudstöd :tumup:
jag har inte hunnit bära jättemkt, men det jag hann kändes den riktigt skön!

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?