Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lando
Jag har ju sett bilder på prickiga trikåsjalar, men vad finns det för märken var köper man dem egentligen? :hmm:
Och om det finns många varianter, vilken skall man välja?
:D
Användarens profilbild
Av Sanna81
Kanske finns det mer än jag känner till, men de enda prickiga jag hört talas om är pepplons. Så vitt jag vet tillverkas de inte längre, men med lite tur får du tag på en begagnad.
Användarens profilbild
Av Lando
Tack :D
Användarens profilbild
Av Lando
Ja de är ju superfina! :love:
Är de sköna också tro?
Användarens profilbild
Av Lando
hörnsten skrev:Ja tunn och skön. Enda nackdelen är att baksidan inte ser likadan ut.
Ser den ut som en baksida (som om den är felvänd), eller har den bara omvända färgkombinationer på prickar och bakgrund? (Blev det begripligt?) :hmm:
Av Abunai
Lando skrev:
hörnsten skrev:Ja tunn och skön. Enda nackdelen är att baksidan inte ser likadan ut.
Ser den ut som en baksida (som om den är felvänd), eller har den bara omvända färgkombinationer på prickar och bakgrund? (Blev det begripligt?) :hmm:
Den ser ut som en avigsida! Och har en tendens att korva sig... Men jättefin är den i alla fall! 8)
Användarens profilbild
Av Lando
McMorrigan skrev:Jag har en sån här från Lovley duds. Och den är ju iaf delvis prickig! :wink:
Den var också fin! :love: Ser stadig ut, nätan lite som en tröja, kan det stämma?
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Lando skrev:
McMorrigan skrev:Jag har en sån här från Lovley duds. Och den är ju iaf delvis prickig! :wink:
Den var också fin! :love: Ser stadig ut, nätan lite som en tröja, kan det stämma?
Ja, de är stadig. Trikån är rätt stum och sedan är det prickiga i bomullstyg. :D Superfin! :loving:
Användarens profilbild
Av Pikku-Ruu
Den var jättefin :loving:
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Jag har en prickig pepplon :love: den är jätte söt. Tyget är liksom bara färgat på ena sidan, det är ett som ett tryck.
Användarens profilbild
Av Lando
Bara_jag skrev:Jag har en prickig pepplon :love: den är jätte söt. Tyget är liksom bara färgat på ena sidan, det är ett som ett tryck.
Då förstår jag lite bättre. :D
Vilken färg har du? Nu har jag sett en lila och en brun på bild. :vågen:
Vilka färger finns den i föresten, någon som vet?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?