Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

En Jim med lin skulle jag vilja prova.
Annars har jag en helt vanlig indio som är en av mina tunnaste sjalar, och den råkar vara i en sommarvänlig färg dessutom, Pistage :heart:
Mmm, pistagen är i 100% bomull men väldigt tunn och mjuk :heart:
Lin ska ju vara svalt och jag har en annan lindidy (gecko) men den är så mörk så det är inte en ultimat sommarsjal. Av de andra blandningarna du nämner så har jag även en med ull, en Nino som även den är tunn och mjuk. Hur den är på sommaren vet jag dock inte eftersom jag köpte den i höstas. Det är svårt att säga vilken av de två som är tunnast, men geckon är glesare vävd än ninon iallafall.
Av Lenaskeå
Dom sjalar jag haft med lin & hampa har varit ganska tjocka tycker jag! Tjockleken kan variera mycket från sjal till sjal. Jag älskar indio men jag skulle inte välja en bomullsindio en varm sommardag, hellre då en ellips.

Den svalaste sjalen jag har är en didd liljor med silke, eller en vanlig zara. (förrutom gås-sjalarna, men dom avlastar inte lika bra om man har ett större barn)
Användarens profilbild
Av katha
Jag skulle nog antagligen välja didy Rosalie att köpa ny. Annars Zara eller indio kasjmir om jag ska välja nån jag har hemma.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?