Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bani
Det vill jag också göra!
Användarens profilbild
Av Jennelii
lisahector skrev:JAg läste någonstans någon som gjorde muddjeans till barn av begagnade vuxenjeans - mjukt och gott från början. Någon här som har testat? Jag har en massa mudd liggande och div. gamla jeans, skulle vilja testa!
Jag gjorde ett par till Linus av en gammal jeanskjol som hade knappar mitt fram (som jag aldrig använt), tyget var så mjukt o dom blev jättesnygga på, men nån sån bild verkar jag inte ha.. Knapparna sitter på ena benet, på sidan.

Bild
Användarens profilbild
Av bellisbella
Jennelii skrev: Jag gjorde ett par till Linus av en gammal jeanskjol som hade knappar mitt fram (som jag aldrig använt), tyget var så mjukt o dom blev jättesnygga på, men nån sån bild verkar jag inte ha.. Knapparna sitter på ena benet, på sidan.

Bild
Åhh, dom ser fina ut!
Användarens profilbild
Av carro83
Jennelii skrev:
lisahector skrev:JAg läste någonstans någon som gjorde muddjeans till barn av begagnade vuxenjeans - mjukt och gott från början. Någon här som har testat? Jag har en massa mudd liggande och div. gamla jeans, skulle vilja testa!
Jag gjorde ett par till Linus av en gammal jeanskjol som hade knappar mitt fram (som jag aldrig använt), tyget var så mjukt o dom blev jättesnygga på, men nån sån bild verkar jag inte ha.. Knapparna sitter på ena benet, på sidan.

Bild
Så snygga dom va... :tumup: ...
Användarens profilbild
Av Lollisossa
Jennelii skrev:

Bild
Coolt! Fina! :tumup:
Användarens profilbild
Av Lollisossa
Är det fler som har bilder på sina alster så vill jag jättegärna se! :D Behöver inspiration att få rumpan ur och börja sy... :oops:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Av Emelies gamla byxor

Bild

Första byxorna

Bild

Sen skarvade jag lite av gammalt tyg jag hittade i garaget :roll:

Bild
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag måste sy nya byxor åt honom men det har strulat dom sista gånger så det tar emot så, försöker bli peppad av tråden ;)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 17
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?