Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika E
Bild

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Användarens profilbild
Av Miramar
Annika E skrev:Bild

Ja visst är den underbar :love:
Var in och kollade på Ellevills hemsida och såg att den skulle komma i petrol (eller ja det står teal, men jag tänker petrol då... Jag kanske är helt ute och cyklar?!) också - så nu väntar jag på de bilderna :D
Senast redigerad av Miramar den tor apr 08, 2010 20:24, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Annika E
Miramar skrev:
Annika E skrev:Bild

Ja visst är den underbar :love:
Var in och kollade på Ellevills hemsida och såg att den skulle komma i petrol också - så nu väntar jag på de bilderna :D
Åh, det låter ju också supersnyggt! :heart:
Av Hell Cat
Åh! :shock: Jag skulle vilja se den "in action" :love:
Användarens profilbild
Av Sarai
Ja, det var verkligen min färg. Där fanns en lila i hampa också som jag också gillade. Undrar om vi inte behöver fler långsjalar snart? :)
Användarens profilbild
Av Scharlott
Kul att höra att ni gillar nya Karma :D
joannaoj skrev:Det ser ut som våffeltyg. Men på ett tufft sätt.
Ja, Ellevill Karma är våffelmönstrad 8)
Miramar skrev:såg att den skulle komma i petrol (eller ja det står teal, men jag tänker petrol då... Jag kanske är helt ute och cyklar?!) också - så nu väntar jag på de bilderna :D
Ser också med spänning fram emot foton på bl.a. Karma Teal. Och ja, teal är petrolfärgad :)
Användarens profilbild
Av binaem
den vill jag verkligen se som knuten!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Ni som klämt och kännt på Karma-sjalarna, hur känns de i tyget?

Får alltid associationen till tjock och bökig sjukhusfilt pga. det där rutvävda mönstret när jag ser bilder på dem, men jag gissar att de inte känns som så i verkligheten?! :wink:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Miramar skrev:Var in och kollade på Ellevills hemsida och såg att den skulle komma i petrol (eller ja det står teal, men jag tänker petrol då... Jag kanske är helt ute och cyklar?!) också - så nu väntar jag på de bilderna :D
Bild
Fler bilder på Karma finns här: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... a&start=17 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?