Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag har en mamajacket som jag inte använder som bärjacka eftersom G inte vill bli buren nu, och nästa vinter lär hon vara för stor :lol: Vi har inga planer på fler bebisar. Jag kan inte riktigt bestämma om jag ska försöka sälja eller om jag ska spara jackan. Jag gillar den verkligen och har använt den hela vintern som vanlig jacka, den enda skillnaden blir ju dragkedjan i ryggen.

Vad tycker ni, sälja eller spara? :think: Argument för och emot?
Användarens profilbild
Av emindy
Om du använder och tycker om den som vanlig jacka ser jag inte varför du skall sälja den? Är det för att den är dyr?
Jag funkar såhär att om jag har något jag använder och tycker om så spelar det inte så stor roll hur mycket den kostade om den redan är inköpt för de pengarna är ju redan förbrukade. Om du däremot skulle köpa dig en ny jacka som du tycker bättre om är ju situationen en annan, då överväger du ju att sälja något du inte längre använder.
Användarens profilbild
Av Droppen
emindy skrev:Om du använder och tycker om den som vanlig jacka ser jag inte varför du skall sälja den? Är det för att den är dyr?
Jag funkar såhär att om jag har något jag använder och tycker om så spelar det inte så stor roll hur mycket den kostade om den redan är inköpt för de pengarna är ju redan förbrukade. Om du däremot skulle köpa dig en ny jacka som du tycker bättre om är ju situationen en annan, då överväger du ju att sälja något du inte längre använder.
:iagree:

låter för mig som att du bör spara den.
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Tycker du om den som den är så tycker jag att du ska spara den.
Att man inte har planer på fler barn behöver inte betyda att det inte blir fler ;), så den kommer kanske t användning t det iaf...
Användarens profilbild
Av Jemmah
Den får nog stanna till hösten i alla fall, så ser vi hur jag känner då. Eller om jag ramlar över någon annan jacka som jag vill köpa.
Användarens profilbild
Av Asia
eller sälja till mig :loving:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?