Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarah
Jag var lite orolig då jag provade en Ergo förra veckan och tyckte inte det var så där jätte bekvämt.
Men så i dag fick jag min och justerade den i lugn och ro hemma och den är ju sååå bekväm!
Första 45 minuterna kände jag knappt att jag hade henne på ryggen, midjebältet avlastar verkligen super!
Hon satt väl där i 1,5 h medan jag dammsög, plocka ur disken, la i en tvätt, laga mat. Hon var jätte nöjd och sjöng så fint i mitt öra :D

Sen har jag hört många som tycker att det är krångligt att få i och ur barnet i ergon själv, men det förstår jag inte alls för jag tyckte det var jätte lätt och tog typ max 10-15 sekunder.
Jag kanske helt enkelt är en himla smidig person :wink:
Användarens profilbild
Av April
Vad roligt att du är nöjd! Jag ÄLSKAR också min Ergo... Att få i och ur lär man sig lätt (bara man vill ;-))...

Kram
Användarens profilbild
Av Anna
kul, det kändes som du behövde göra ett lyckat köp nu efter storken du inte gillade. Hoppas du kommer få mycket nytta av den.
Användarens profilbild
Av Helena
Vad bra att du gillar den! Att ha barnet på ryggen är ju så praktiskt!
Användarens profilbild
Av sarah
Lin skrev:Vad roligt att du gillar den! Vilken färg har du köpt? *nyfiken*
En blå, jätte fin är den ju också!
Användarens profilbild
Av sarah
Anna skrev:kul, det kändes som du behövde göra ett lyckat köp nu efter storken du inte gillade. Hoppas du kommer få mycket nytta av den.
Ja det kändes super bra. sen har jag ju den underbara nya ringon också som jag köpte förra veckan! :lol:

Det värsta är ju bara att jag e såååå sugen på en långsjal, men min man får väl spader eller något om jag säger det :?
Användarens profilbild
Av sillen
Så kul att du är nöjd! Jag har oxå en blå, och tycker färgen är jättefin!

Däremot tycker jag inte att det är sådär superenkelt att få upp Pytte på ryggen - har du något trix att dela med dig av?
Användarens profilbild
Av sarah
sillen skrev: Däremot tycker jag inte att det är sådär superenkelt att få upp Pytte på ryggen - har du något trix att dela med dig av?
nä inga trix, man kan som jag förstått det sätta i dem på två olika sätt. Ett liknande långsjals rygg bärgning (= lägga upp barnet på rygg medan man står böjd och knäppa. det har jag inte vågat mig på.
det andra kör vi. Jag sätter "sittdelen" på höften och sätter i henne, sen lägger jag armen typ över henne och håller henne i ryggen och typ studsar bak henne medan jag för henne under armen... ja och det funkar bra. det kanske gäller att ha rätt studs på studsen! :wink:
Av Alexandra
sarah skrev:Jag sätter "sittdelen" på höften och sätter i henne, sen lägger jag armen typ över henne och håller henne i ryggen och typ studsar bak henne medan jag för henne under armen... ja och det funkar bra. det kanske gäller att ha rätt studs på studsen! :wink:
Så gör jag oxå, tycker det är det smidigaste sättet.
Användarens profilbild
Av sillen
Men då gissar jag att ni har gamla modellen av Ergo? Väl?

För med nya, som jag har, så korvar sig den där extra bältessnutten för mig.. :(
Användarens profilbild
Av KATARINA
att den blev bra!! :D Jag gör likadant som du när jag bär på ryggen.
Användarens profilbild
Av sarah
Ja det är den gamla modellen.
Är super nöjd!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?