Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av beve
mari_tres skrev:
Du säger väl till om du kommer ner till Sundsvall någon gång så kan du få känna på några favoriter :loving: Och Lena har väl några hemma hon också kan jag tro :fnissa:
Wow! Vi kommer gärna på sjalundersökningresa, på sommar! Tack! :vågen:

Jo, Lenas sjalar... ultramarin indio... allt har borjat där :)
Användarens profilbild
Av beve
Jennelii skrev:Mina skrynkelgåsar är mina absoluta favoriter :heart:
Du har de vackraste av gåsbilderna som finns :)

Men har du provat Zara?
Användarens profilbild
Av beve
Scharlott skrev:Ellevill Zara och Calin Bleu gauzesjal är mina egna personliga favoriter liksom Natibaby wrap (och jag är partisk för dem alla). En kommande favorit är med stor säkerhet Ellevills bambusjal :love:

En bild på en av favoritsjalarna, en osminkad mamma och en febrig kramgo son :heart:
Bild
Ni är så fina! :heart:

Men vilken sjal är det?( Ej Zara, ej gås :hmm: )
Användarens profilbild
Av beve
Enid skrev:ECn är superlätt att knyta med på ryggen just för att tyget glider lättare och det går att dra åt den ordentligt, det är bra att den är så bred också just då, det är den enda sjalen jag kan knyta ryggsäck med för den avlastar helt fenomenalt bra OCH är bred nog, men med liten på magen tycker jag det är alldeles för mycket tyg över.
Ok... :notes: :)

Så jag måste få råd att köpa en Easycare nu! Och hur kan du övertyga! (trotts att du ville inte :) )
Användarens profilbild
Av Jennelii
beve skrev:
Jennelii skrev:Mina skrynkelgåsar är mina absoluta favoriter :heart:
Du har de vackraste av gåsbilderna som finns :)

Men har du provat Zara?
Nä jag tror Linus var såpass stor när dom kom...vet inte ens om jag sett nån?
Användarens profilbild
Av mari_tres
beve skrev:
Scharlott skrev:Ellevill Zara och Calin Bleu gauzesjal är mina egna personliga favoriter liksom Natibaby wrap (och jag är partisk för dem alla). En kommande favorit är med stor säkerhet Ellevills bambusjal :love:

En bild på en av favoritsjalarna, en osminkad mamma och en febrig kramgo son :heart:
[img]h%20ttp://www.mammabarn.se/userfiles/image/nati2.jpg[/img]

Natibaby wrap i färgen Colorado är det nog.
Användarens profilbild
Av beve
mari_tres skrev:
beve skrev:

[img]h%20ttp://www.mammabarn.se/userfiles/image/nati2.jpg[/img]

Tack mari_tres! Och iden med bloggen är super! Jag väntar på den!
Användarens profilbild
Av mari_tres
beve skrev: Tack mari_tres! Och iden med bloggen är super! Jag väntar på den!
Jag har redan börjat så smått, designen är inte klar men jag har börjat skriva iallafall: http://maritres.blogg.se/sjalar/
Den ligger gömd i min signatur, om man klickar på den samsovande familjen :loving:
Användarens profilbild
Av beve
Så fin blogg! Så söta barn du har mari-tres :) GRATTIS för en ny början, jag behövde läsa en sådan grej!
Och idag ska vi montera en sjalgunga ... :D Tack för idén!
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev:
beve skrev:

Bild

:iagree: Jajamensan, en Natibaby wrap i färgen Colarado är det på fotot :D
Av Hell Cat
De tvår jag har just nu är mina favoriter-sjalar har kommit och gått men jag har inte fastnat ordentligt för någon innan dessa två :heart:

Bild
Natibaby Pearl Lady (70% bambu, 30% bomull)

Bild
Didymos LISA
Användarens profilbild
Av beve
Ah så fina bilder! Tack att jag få chans att se på er, så gulliga! I köket, där användar jag också mest av tid sjalar och selar (mer selar nu, tyvärr).

Bambu! Sjalar av bambu! För mig det är TRÄ, världäns lättaste som vikt men...funkar det så bra i sjalar? Jag tror det är spännande!
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Favoriterna har växlat, men en storfavorit var Lisa i ull som jag sålde dumt nog!!! :evil:

Min nuvarande favorit är min älskade natibaby sweetplace i cashmereblandning :heart: :heart: :heart: :heart:
Vacker, avlastar fantastiskt och mjuk! :P :loving:

Gillar även min AP rose och Beco 2 för ryggbärande längre stunder :D
Användarens profilbild
Av beve
Be-Linda skrev:Favoriterna har växlat, men en storfavorit var Lisa i ull som jag sålde dumt nog!!! :evil:
Därför kan jag inte sälja och det blev en liten "sjal-depository" här! Jag är alltid rädd att jag ska ångra mig :(

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?