Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

2 frågor.

Först- Är det så att mam Eco kan vara svårt att få till med en nyfödd (3 veckor gammal), jag hoppas fortfarande på den trots att jag tidigare haft svårt med tunna sjalar, hade en gås som bara skar in i magen :evil: men kanske borde ge den en andra chans om ett tag igen. Den är väl trots allt bra på sommaren?

Sedan- Undrar jag när ni började bära i manducan? Min man bär bara i sele trots att jag försöker säga att trikåsjal är mysigast i början 8)
Jag tyckte Mam econ var lite svår när Isa var alldeles nyfödd och de första veckorna, jag tror att det var för att hennes vikt då inte riktigt kunde få Mam econ att ge efter, om du förstår vad jag menar? Den var så stabil att den liksom inte riktigt gav vika för en liten pyttebebis på under 4 kg. Men sen använde vi den mycket när hon blev lite äldre.

Manduca åkte hon från hon var 1 vecka eller så och jag tyckte den fungerade väldigt bra redan från början!
jag tyckte Mam eco:n var jättebra redan från början, trots liten bebis. en vanesak kanske?

min man har burit i Ergon sedan dag ett så visst funkar det trots att de missar det allra mysigaste sjalgoset då. :wink:
Droppen skrev:jag tyckte Mam eco:n var jättebra redan från början, trots liten bebis. en vanesak kanske?

min man har burit i Ergon sedan dag ett så visst funkar det trots att de missar det allra mysigaste sjalgoset då. :wink:
Ja, det kan säkert ha berott på att jag var ovan och att sjalen var helt ny.
jaa det e skumt för jag har ju burit min förstfödde sedan start, och jag får ju till moby wrapen utan problem, hmm jag får prova med mam eco:n lite snare igen då, man kanske är ovan det var ju trots allt lite drygt ett år sen jag bar med en vävd sjal....och mam econ känns faktiskt mer som en vävd än trikåsjal :roll:

jaa då ere bara för mannen att börja öva med manducan då :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?