Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

det beror ju på hur du menar att du vill ha, du skulle ju kunna göra den i figurklippta kilar tex 4, 6 eller 8st.

enklast är väl egentligen att bara göra av två hela tygstycken som du klipper ut rätta formen på, kan ju göra en mall i tidningspapper först.

ansiktet fins det massa metoder för, brodera, textilfärg, applikation, sy med sicksack osv
Jag har gjort ett par som vagt liknar barbapappa..
Här är bild på mitt första försök
Bild bilden är dessutom inte direkt bra
Jag fyllde kroppen med vadd, armarna är ostoppade och bara fastsydda när jag sydde ihop kroppen. Ögonvitorna är fastzickzackade men pupiller, mun och ögonbryn målade jag med tuschpenna.

Jag hade som mål att göra det så enkelt som möjligt för att det öht skulle bli av... :oops:
Den är ju supersöt :D Tack för tipset :tumup:
Kaffemoster skrev:Jag har gjort ett par som vagt liknar barbapappa..
Här är bild på mitt första försök
Bild bilden är dessutom inte direkt bra
Jag fyllde kroppen med vadd, armarna är ostoppade och bara fastsydda när jag sydde ihop kroppen. Ögonvitorna är fastzickzackade men pupiller, mun och ögonbryn målade jag med tuschpenna.

Jag hade som mål att göra det så enkelt som möjligt för att det öht skulle bli av... :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?