Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Vilka sjalar finns med olika blandningar?
Jag har en i ull, men den är lite sträv fortfarande fast ändå min favorit :heart:

men jag vill ha något mera en mjuk, jättemjuk och len sjal

Vilka märken har blandningar? Vilka blandningar är mjukast och lenast redan från start?
Användarens profilbild
Av Hallon
Jag har inte så mycket att jämföra med, men min nya med 50/50 bomull/bambu är hur mjuk som helst! (Natibaby diamond bamboo)
Av Jinxan
Men det känns som om jag sett fler märken med blandningssjalar :hmm: får leta runt helt enkelt.

Men alltså, siden/cashmire eller bambu?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ellevill har ju sidensjalar och så finns det trikåisar med blandning också men det är väl vävd du är ute efter antar jag.
Användarens profilbild
Av Scharlott
thowida skrev:bambu eller siden/chasmere

Didymos, natibaby, ellevill är de märken jag kommer på.
:iagree:
Sedan är det ju lite olika hur passa mjuka de olika sjalarna är då de är nya (bortsett från material utan mer sett till märke :wink:). Vissa är mjuka redan från start, medan andra behöver användas lite innan de riktigt kommer till sin rätt.
Användarens profilbild
Av thanisa
Didymos har jag hampa också och den indion jag har blev otroligt skön. Hade jag beställt en längre hade det nog varit min absoluta favorit. Men jag säger en härlig hampasjal. Ull är mjuk men den tycker jag inte känns lika stabil. Siden är mjuk men hampa är en höjdare. :tumup:
Av Hell Cat
Hallon skrev:Jag har inte så mycket att jämföra med, men min nya med 50/50 bomull/bambu är hur mjuk som helst! (Natibaby diamond bamboo)
:iagree: Min Natibaby Pearl är ljuvligt mjuk och har varit så från allra första början :heart:

(30/70 bomull/bambu)
Av MariaKB
Spännande, har länge varit sugen på att testa bambusjalarna. Låter härligt. Men känns inte hampasjalarna lite stela liksom? Tänker på hampablöjor t.ex., de känns ju lite lätt kartongaktiga efter tvätt.

Själv har jag precis beställt en Didymos Indio som är 70% ekologisk bomull och 30% siden. Har en väninna som har den och den är helt otroligt mjuk och fin med ett vackert skimmer. Knuten blir pytteliten också. http://www.krusedull.net/index.php?main ... ge&pID=386
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?