Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mrsL
Hej jag skulle vilja ha hjälp att välja ut en sjal eller sele till min 7 månaders bäbis. Har haft en trikåsjal när han var nyfödd men han var inte så förtjust i att vara fastspänd. Nu vill han sitta framåtvänd och undrar vilka modeller det finns då!

Vill kunna ha den som kompliment till vagnen när man är ute och shoppar eller reser!

//Sandra
Av Hell Cat
Eftersom det inte rekommenderas att bära framåtvänt så finns det inga ergonomiska selar man kan göra det i. På ryggen kan man bära däremot och det brukar de flesta barn tycka är kul. Annars finns alternativet ringsjal som fungerar för kortare bärstunder (då bör du honom på höften och han kan se framåt) och jag tror det funkar med höftbärande med de flesta selar också. Jag tycker inte det är så bekvämt med sele på höften men det är en smaksak såklart. Rygg är helt klart det mest bekväma för bäraren.

Bild
Arvid på pappas rygg i en Manducasele
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
:iagree: bära på ryggen är bäst! Om du skaffar en sjal så kan du knyta barnet så högt upp att han/hon kan se över axeln, men de flesta barn är nog nöjda med att vara nära och titta åt sidan...
Sele är ju helt klart enklare, men sjal mycket bekvämare! Jag använder både och, beroende på tillfälle och humör.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?