Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag gick en kurs hos Fröken Skicklig för snart en månad sedan och hade tänkt ta lite egna bilder av min docka för att visa här på SB, men det har inte hunnits med så jag lånar fräckt bilderna av den från hennes blogg :)

Bild

Det var en riktig upplevelse att gå kursen och Juliane (Fröken Skicklig) är en mycket bra lärare. Jag har velat gå kurs för att sy en Waldorfdocka länge men inte hittat någon, så detta blev perfekt. Dockorna påminner om Waldorf, men är något mer detaljerade och eftersom Juliane är utbildad dockmakerska kom hon med många tips på vad man skulle tänka på för att få dockan mer inbjudande för lek! B som aldrig varit intresserad av dockor föll pladask för den nya lillasystern och E började kuttra förtjust när hon fick syn på dockan. Det kändes som ett bra betyg :heart:

Det finns fler dockor och söta pysseltips att beskåda på Julianes blogg (hon ska dessutom köra en ny kursomgång i Höör nu i Juni!).
Maddemoa skrev:Underbara :love:

Skulle gärna vilja gå en sådan kurs. Höör är ju inte allt för långt borta men juni funkar inte så bra :wink: Kommer det fler kurser tror du?
Ja det tror jag absolut! Du kan alltid fråga henne. Det finns planer på en kurs i augusti också, men det är ju lite väl snart för din del :wink: Jag är sugen på att gå igen dessutom :D Inte för att jag inte skulle kunna sy en själv utan för att det var så mysigt på kursen och att det var sån underbar egentid att få.
Oj så fina!! Jag blir också alldeles sugen på att sy. :love:
Vinterhumlan skrev:
Asia skrev:hur lång är kursen? kanske en semestertripp!
Den hon skall ha i augusti skulle nog vara en vecka men då kombineras med annat. Det normala är annars två dagar. Samla ihop 8 pers eller så som vill gå i Stockholm så kan ni kanske få Juliane att komma upp till er.
Jag skulle definitivt gå en sådan kurs om det var i Stockholm! I nuläget är jag till och med sugen på att åka på semester dit jag med.
nakum skrev:Oj så fina!! Jag blir också alldeles sugen på att sy. :love:
Vinterhumlan skrev:
Asia skrev:hur lång är kursen? kanske en semestertripp!
Den hon skall ha i augusti skulle nog vara en vecka men då kombineras med annat. Det normala är annars två dagar. Samla ihop 8 pers eller så som vill gå i Stockholm så kan ni kanske få Juliane att komma upp till er.
Jag skulle definitivt gå en sådan kurs om det var i Stockholm! I nuläget är jag till och med sugen på att åka på semester dit jag med.
:tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?