Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Ja jag har ju shoppat en sjal på ebay å har inte fått hem den än.
Men vet inte vad det är för sjal jag har köpt *S*
Tänkte ni som är så duktiga här kan berätta detta för mig.
Så här ser den ut

Bild
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
En amazonas brazil tror jag!
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Fin var den iaf! :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Ser ut som min Amazonas Brazil färg Tropical (som jag inbillat halva världen om att det är en Mango) :)
Användarens profilbild
Av JennyBe
Jag har sett flera såna på ebay. Har du provat den än och bildat dig någon uppfattning om hur dom är? Tycker dom är jättefina och inte så dyra heller.
Användarens profilbild
Av zmurfan
JennyBe skrev:Jag har sett flera såna på ebay. Har du provat den än och bildat dig någon uppfattning om hur dom är? Tycker dom är jättefina och inte så dyra heller.
Den är rätt sträv i tyget och knuten blir rätt stor men den är lätt att knyta med ändå. Vackra höstiga färger är det i tropicalen.
Av Petra
Härlig i färgen är den. :lol:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
JennyBe skrev:Jag har sett flera såna på ebay. Har du provat den än och bildat dig någon uppfattning om hur dom är? Tycker dom är jättefina och inte så dyra heller.
Den är rätt glest, grovt vävd, inte det minsta lik min Inka-stork ex, men jag tycker ändå att den är mjuk och mysig att använda.
Verkligen ingen sjal att köpa om man är ute efter en enda kvalitetssjal att ha till flera barn, men den är riktigt trevlig och jag tycker att den funkar bra att bära i, och så är ju Tropical-färgen grymt snygg! :lol:

Till Brazilens försvar måste jag också tillägga att den är mycket trevlig som mysfilt i soffan då man inte bär med den :wink: kanske bättre än både storkar, didysar och andra supersjalar?! :roll:
(...och den har perfekta mått för att ligga dubbelvikt som filt på massagebänkar!)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?