Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MiaMaria
Det ligger ute en Hoppediz röd 4.6 m på Familjeliv, det står att den knappt är använd, 400 :- i pris. Är väldigt sugen på att köpa fast än vi inte ska ha bebis förän i April. :D Hur är den att bära i och vad kostar en ny?

Hälsningar Maria
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Den är helt ok och 400 är ett bra pris. men jag har sett en babybundler på fl, den skulle jag ha köpt, det är mysigare med trikåsjal till en nyfödd! Den borde kosta ungefär lika mycket, eller lite mindre, 350 har jag för mig!
Användarens profilbild
Av Ezereht
Nypris verkar vara ca. 550kr för en 4.6. Hoppe.
Jag tror Hoppediz är bra att bära i, men en trikåsjal kan vara enklare att knyta för en nybörjare. Dock om du köper sjalen nu kan du ju träna dig på att knyta den med ett gossedjur i tills babben kommer. FÖr babyn spelar det ingen roll om det är trikåsjal eller vävd sjal. Dock när barnet börjar väga över 6kg kan det bli för tungt med en trikåsjal och då behöver man byta till en vävd, så det är ju mer ekonomiskt att köpa en vävd från start.
Av Petra
Håller med Sannasmamma att en trikåsjal är underbar att börja med. Får jag fler så tänker jag ha en till i början.

Men Hoppepriset är okej. Men det är ju inte så dyrt att köpa en ny. Men gillar du färgen så slå till.
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Den sjalen har jag sett :D Har mejlat den tjejen om bilder men har inte fått något svar, håller tummarna att den inte är såld :)
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Du såg att jag länkade till två va?
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Japp :D så nu väntar jag bara på svar, skulle vara roligt att ha en sjal så att man kan öva lite annars får jag ta ett gammalt lakan och använda istället.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?