Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaMy23
Med mandcua?

Hur gör ni? sätter ni på selet innanför jackan och låter den va öppen och sen i med barnet med vinterkläder på?

eller har ni på selet utanpåjackan med den stängd, och barnet med vinterkläder och nått annat??

tänkte om det blir kallt för barnet att sitta i selet utanför jackan?!

tänkte testa att bära med manducan ute nu på vintern :app:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det beror nog lite på storleken på barnet, en nyfödd skulle jag ha innanför, men min 10-månaders har jag utanför och med vinterkläder på.
Användarens profilbild
Av LillaMy23
det är en liten 2månaders :mrgreen:
det enda bökiga är ju jackan som inte är speciellt stor att man skulle få plats med henne innanför, men hmm...
Användarens profilbild
Av Tussilago74
Tja nu är det ju nästan vår i sthlms området så det är inte jättekallt iaf.
OM du har innanför jackan och hänger över en filt där jackan inte täcker?

Tänk på att då du bär mage mot mage å får bebisen din kroppsvärme hela tiden :tumup: och om du har en oevrall på + en liten filt när det behövs så kommer det bli jätte varmt och gosigt.

Min ettåring bär jag utan på jacka (i overall- nu i våroverall)och hänger i vissa fall på en filt nu när det varit kallt har funkat alldeles utmärkt.
Användarens profilbild
Av rödsammet
Bär jättemkt i manduca på ryggen och har bärjacka ovanpå. Verkligen värt att investera i. Bebis håller sig varm och go...

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?