Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SaraLj
Bubbi skrev:Jag kommer få sticka massa småkläder :vågen:
ooooh! Grattis!!!!! :loving: ...avundsjuk! (Men bara på stickandet (baby har jag redan men han växer galet fort), babykläder är roligast)

...polokrage är det bästa när man sjalar eller bär på magen. Tog mig halva vintern att ta mig för att sticka en bara... :rodna:
Användarens profilbild
Av Fryle
SaraLj skrev: ...polokrage är det bästa när man sjalar eller bär på magen. Tog mig halva vintern att ta mig för att sticka en bara... :rodna:
En dubbelpolo tyckte jag var det allra bästa, dvs en polo med två huvudhål. Suveränt!
Av Ponyo
Fryle skrev:
SaraLj skrev: ...polokrage är det bästa när man sjalar eller bär på magen. Tog mig halva vintern att ta mig för att sticka en bara... :rodna:
En dubbelpolo tyckte jag var det allra bästa, dvs en polo med två huvudhål. Suveränt!
Fast kanske inte i allra första början? Ska nog börja med en fuskpolo bara till mig.
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
Fryle skrev:
Fast kanske inte i allra första början? Ska nog börja med en fuskpolo bara till mig.
Nä, i första början funkar inte det för oss, iallafall.
Av Ponyo
MuuM skrev:
Bubbi skrev:
Fryle skrev:
Nä, i första början funkar inte det för oss, iallafall.
Och jag har svårt att se att det skulle funka för mig heller.
Användarens profilbild
Av Fryle
Bubbi skrev:
Fryle skrev:
Nej, inte i allra första pyttebörjan, men när vi började med ergon och de hemmasydda selarna.
Användarens profilbild
Av glis
Hurra för dig Bubbi!
Jag har vågat mig på så mycket barnstickande, delvis för att kisens farmor är överstyv på sådant. I lördags natt kom vi hem från Sälen med kisens ena ben i gips. (Han korsade skidorna på Hundfjällets topp och fick en liiiiten spricka i benet men ett stort gips) Hans farmor stickade då genast två stycken tossor som hon maskintovade så nu behöver han inte frysa om gipsfoten! Sådan snabbstickning klarar inte jag av.
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 289
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?