Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaMy23
till 2åringar?? eller är det bara bebisar som använder sig av det? :oops:
har en viss dam här hemma som vägrar manducan och sjal har jag inte testat på henne men det lär väl va samma sak kanske? vissa stunder när man är ute och går ska hon INte sitta i vagnen Inte gå själv utan ska bli buren och det blir ju såååå tungt och bökigt att bära :?
Användarens profilbild
Av Hallon
Ringsjal funkar super att bära tvååring på höften med! Om tvååringen vill förstås :roll:
Min tvååring vill inte ha några som helst bärredskap i närheten när han blir buren...
"INTE SÅN! INTE SÅN!" låter det.
Användarens profilbild
Av Siania
Nej då, ringsjalar funkar toppen till alla åldrar. Inte så bekvämt att bära länge i dock, eftersom det snedbelastar, men som du beskriver situationen verkar en ringsjal vara ett bra alternativ. :tumup:
Användarens profilbild
Av LillaMy23
:vågen: få se om man hittar ngn billig så man kan testa... :app:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Ringsjalar fungerar finfint till 2 -åringar! Himla smidigt till barn i den åldern och som vill upp/i och ner/ur sjalen mycket :tumup:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag har en bebis som snart är tre och som hämtar en ringsjal själv och säger att hon vill upp :heart:
Eller ja, bebis och bebis... hon har visst vuxit till sig lite :hmm:
Användarens profilbild
Av Tootz
Säger som de andra; funkar suveränt! Men om du ska testa så tänk på att olika ringsjalar avlastar olika bra.. Jag testade Rebozo ringsjal som första ringsjal och jag kommer inte alls överens med den.. avlastade inte alls bra; men funkade korta stunder typ från bilen in till affären osv. Sen så köpte jag en halv didymos sjal och sydde om till ringsjal och den är helt otrolig! Avlastar jättebra och funkar så otroligt mycket bättre! :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?