Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Korp
Jag tänkte sy en docksjal till E:s fyraårsdag men vet inte riktigt om jag ska göra en ringsjal eller en vanlig?

En ringsjal blir väl enklare för henne, men å andra sidan kan jag tänka mig att hon vill bära precis som vi bär S, och det är oftast inte i ringsjal? Var får man tag på ringar?

Och hur stor behöver en docksjal vara? Jag försökte kolla hur stora köpta docksjalar är men hittar inget. Nån som vill mäta?
Användarens profilbild
Av Beckah82
Korp skrev:Jag tänkte sy en docksjal till E:s fyraårsdag men vet inte riktigt om jag ska göra en ringsjal eller en vanlig?

En ringsjal blir väl enklare för henne, men å andra sidan kan jag tänka mig att hon vill bära precis som vi bär S, och det är oftast inte i ringsjal? Var får man tag på ringar?

Och hur stor behöver en docksjal vara? Jag försökte kolla hur stora köpta docksjalar är men hittar inget. Nån som vill mäta?
Ta ett måttband och linda runt tösen på samma vis som du ska linda sjalen så får du kanske en liten uppfattning om storlek?

Ingen aning egentligen men tanken bara slog mig :-)
Användarens profilbild
Av Korp
Beckah82 skrev:
Korp skrev:Jag tänkte sy en docksjal till E:s fyraårsdag men vet inte riktigt om jag ska göra en ringsjal eller en vanlig?

Ta ett måttband och linda runt tösen på samma vis som du ska linda sjalen så får du kanske en liten uppfattning om storlek?

Ingen aning egentligen men tanken bara slog mig :-)
Fast om jag lindar måttband om henne så blir det ju ingen överraskning.

Om det ska vara samma förhållande mellan hennes längd och sjalens som för mig som är 1,60 och har en 4,2 så borde ju sjalen vara 2,6 m. Det verkar så långt och ohanterligt bara. Man kanske inte behöver knyta omslutet kryss utan ska göra den lite kortare?

Kan nån som har en docksjal mäta? :help:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?