Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av anilov
Lillebror har just köpt ett par conversekängor åt mig, och jag blev så sugen på att matcha dem med en sjal. Finns det en Converseröd sjal? De röda sjalar jag haft har fått flytta för att de antingen varit för mustiga i färgen, eller dragit för mycket åt blått, men klarrött är verkligen en favorit. Eller skulle det vara snyggare att matcha med klarblått, typ samma färg som de klarblå conversekängorna har (förrförra omgången conversekängor var klarblå, det är också en fin färg 8) ). Dessutom har jag inte köpt sjal på säkert två år, så det är verkligen dags igen :lol:
Av Jenny
Jag är fantastiskt förtjust i den röda Storchenwiege Leo. Den är sådär härligt tokröd!

(Nu kan jag säkert ses som partisk men jag är ändå helkär i den sjalen)
Användarens profilbild
Av anilov
:app: :app:

Man kan lita på sjalbarn i de viktiga frågorna, helt klart. Men hur skulle ni säga att EC och Leo står sig mot ett par röda Converse? Tror inte att jag sett dem i verkliga livet (eller så hade jag inga kängor att jämföra med just då :mrgreen: ).
Av Jenny
anilov skrev::app: :app:

Man kan lita på sjalbarn i de viktiga frågorna, helt klart. Men hur skulle ni säga att EC och Leo står sig mot ett par röda Converse? Tror inte att jag sett dem i verkliga livet (eller så hade jag inga kängor att jämföra med just då :mrgreen: ).
Jag kan inte minnas att jag sett ett par röda converse, är de riktigt klarröda? Nästan julröda?
Användarens profilbild
Av anilov
JennyB73 skrev:Bild

Röd gauze?

Ja, kanske det. Någon gås har jag inte haft. Det är ju ett stort barn på bilden, så jag antar att de avlastar hyfsat? Det är en tvååring som ska kånkas till dagis, vilket är en halvtimmes promenad med storebror i släptåg, sju minuter utan honom... :roll:
Användarens profilbild
Av Hallon
Oj, nu damp det ner en riktigt converseröd sjal i min brevlåda. Måste nog matchas med nya skor...
Det är i alla fall en Natibaby Diamond Bamboo i rödaste rött. Inte hallon eller rost utan klarröd. Jättefin och lite glansig!!! :love:
Av Hell Cat
Hallon skrev:Oj, nu damp det ner en riktigt converseröd sjal i min brevlåda. Måste nog matchas med nya skor...
Det är i alla fall en Natibaby Diamond Bamboo i rödaste rött. Inte hallon eller rost utan klarröd. Jättefin och lite glansig!!! :love:
:vågen: fast om den är som min natibaby så försvinner glansen i första tvätten vilket jag iofs gillade för vips så blev den otroligt lätt att knyta, det tyckte jag inte den var först.
Användarens profilbild
Av anilov
Kan man få tigga om en livebild :rodna:

Ännu har jag inte fått napp på någon begagnad, så ska det bli en ny kanske det kan bli en Natibaby, fast den ser nästan orange ut på den enda bild jag sett på den :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?