Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annalys
Easycare är mjukast. Även Amazonas Carry Sling är mjuk och len, men som någon skrev lite grövre trådar - fast blankare också.

Vad jag hört här kan en jaquardvävd Didymos vara väldigt mjuk också, men min som köptes ny (röd Nino) var lite sträv till att börja med, och det var egentligen inte rätt färg för mig, så jag sålde den innan den var särskilt sliten/ingosad. Och så tyckte jag fållarna var lite smala och hårda. Men till nästa bebis ska jag nog testa någon ny Didy. I natt drömde jag om en med vackert mönster i grönt och rosa, när kommer den :wink: ?

Hoppediz tycker jag också mycket om, skön, stadig, vacker (finns många att välja på), men lika mjuk och gosig som Easy är den inte.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har en Hoppediz utan namn som är som en gammal flanellpyjamas, hur mjuk o go som helst...

Den ligger till höger på bilden (täcket är till vänster)

Bild
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Easy orange och Bebina regnbåge har du mjukaste jag har haft.
Användarens profilbild
Av Isanna
Sachas rosa indiosar är de mjukaste jag känt på, sen kommer nog min supergosiga Easy Sol och Didy Lisa!
Användarens profilbild
Av Alven
Av de jag äger/har ägt är Didy Björn mjukast! :D
Användarens profilbild
Av ZaZi
Elina skrev:den som har vart gosigast sprillans ny var girasolen. Krookusen :loving:
Girasolen ÄR supergosig! Den bor numera hos moi! :wink: Signebus och jag älskar den. :loving:
Användarens profilbild
Av Lumlum
fantasiflicka skrev: ... så min absolut bästa bästa bästa ever är didymos indio himbeer! :vågen:
:iagree: Å ändå sålde jag den för att jag ändå bara använde min bruna wellen... :roll:
Användarens profilbild
Av kogkarin
Ellipsen är den absoulut mjukaste sjalen här, tätt följd av Wellen. Norrskenet är inte lika ingosad ännu, men har stor potential. :-)
Användarens profilbild
Av Beckah82
Eftersom jag bara har en.... :-D

Nä jag ska inte svara men jag ser fram emot att få klämma på lite olika och framförallt att få äga lite olika :-)
Användarens profilbild
Av sacha42
min Didymos indio perlmutter är den absolut mjukaste vävda sjalen som jag haft/har i min ägo. Den är som en trikå :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?