Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Malin
Hej!
Ni som har torktumlat er Hoppediz, hur blir den då?
Min Hoppediz 4,6 meter bara växer och växer och växer.
Jag har tvättat den i 60 grader, men efter några användningar har den till och med växt om min Stork som är 5,2 meter.
Det känns som att det snart är tyg överallt, när jag knyter omslutet på ryggen släpar ändarna i marken, i värsta fall får jag ta fram saxen, men jag funderar på att låna grannens torktumlare först.
Krymper den i torktumlaren och håller det i så fall i sig, eller kommer den att växa sig lika lång igen efteråt?
(jag ser framför mig hur vi snart får flytta till ett större hus när Hoppedizen tagit över allt...)
Användarens profilbild
Av Ezereht
Den krymper nog i torktumlaren, men skulle tro att den töjer ut sig igen vid användning.

Jag röstar för saxen, varför inte, det är ju busenkelt att klippa och om du stör dig på längden så är det väl bättre med en sjal du är jättenöjd med (som är klippt).
Av Petra
Jag hade nog klippt i den. Min hoppe är torktummlad och allmänt misshandlad men inte att den töjer sig så.
Användarens profilbild
Av April
Jag har för mig att några som torkumlat sina Hoppizar upplever dem som tjockar och lite mer ruggiga i ytan... Jag hade nog valt saxen...

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?