Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
liten06 skrev:Kan man färga annat än ull med karamellfärg?Siden ska gå också.
Droppen skrev:fint det blev.Tack!
ska helt klart färga noahs naturvita ulltröja.
sirisirius skrev:vad gjorde jag för fel för min färg försvann sen när jag tvättade i maskin på ullprogram.Blandade du i något surt, som ättika eller vinäger, när du färgade?
Cinnamon skrev:Ja, jag hade vinäger. Bara en skvätt dock. För lite?sirisirius skrev:vad gjorde jag för fel för min färg försvann sen när jag tvättade i maskin på ullprogram.Blandade du i något surt, som ättika eller vinäger, när du färgade?
sarahlc skrev:jag har också funderat på att färga ullkläderna gröna. funderar på om det kanske fäster bättre med alun, eller har det samma effekt som vinäger/ättika?Jag är inte så insatt i det hela, men efter lite läsning om alun så låter det ju som om det har samma effekt som vinäger/ättika. Sen om det kanske tom är bättre vet jag inte...
nu blev jag sugen på att göra två testkok bara för deten annan dag...
Chaia skrev:Tröja färgad med Kool-Aid saftpulver i mikron.Tjusigt värre!
Lite ofrivilligt batikmönstrad, men klart bättre än grådassig och fläckig iaf.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?