Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
jag testade denna knytning idag och jag gillar den. Men jag fick känslan av att Arvids ena ben hamnade högre upp än det andra, vad gör jag då för fel? :hmm: Det var benet på den sidan som man gör omslutet på som hamnade lägre ner. Om ni fattar mitt svammel :hellu:
Senast redigerad av Hell Cat den ons mar 10, 2010 13:14, redigerad totalt 1 gånger.
Av Hell Cat
diddeldi skrev:det är ju en assymetrisk knytning, så lite olika hamnar ofta benen tycker jag.
Jamen då så! Det var ju ingen dramatisk skillnad så då har jag nog gjort rätt iaf. Tack för ditt svar!
Jag har ett liknande problem med den knytningen. Det brukar vara bra precis när jag knytit, men sedan halkar hon snett efter ett tag, ena benet glider ned mot ryggen på mig. :hmm:
Av Hell Cat
Fast jag kan rapportera att just nu sitter han i HSBC och han sitter _helt perfekt_ Inte en chans att han ska kunna glida ner. Jag såg helt enkelt till att vara noga med att sprida ut tyget över hela ryggen och spände ordenligt både i ovan- och nederkant. Övning ger färdighet Brisea :tumup:
JennyB73 skrev:Fast jag kan rapportera att just nu sitter han i HSBC och han sitter _helt perfekt_ Inte en chans att han ska kunna glida ner. Jag såg helt enkelt till att vara noga med att sprida ut tyget över hela ryggen och spände ordenligt både i ovan- och nederkant. Övning ger färdighet Brisea :tumup:
Jag brukar också vara noga med att breda ut det och dra åt kanterna. Ibland blir det bra, men ibland glider hon och jag har inte lyckats lura ut vad skillnaden är.
Av Hell Cat
brisea skrev:
JennyB73 skrev:Fast jag kan rapportera att just nu sitter han i HSBC och han sitter _helt perfekt_ Inte en chans att han ska kunna glida ner. Jag såg helt enkelt till att vara noga med att sprida ut tyget över hela ryggen och spände ordenligt både i ovan- och nederkant. Övning ger färdighet Brisea :tumup:
Jag brukar också vara noga med att breda ut det och dra åt kanterna. Ibland blir det bra, men ibland glider hon och jag har inte lyckats lura ut vad skillnaden är.
Ok, får se hur det går nästa gång ;) Visst är det en otroligt bekväm knytning när man får till den, jätteskön att bära i! :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?