Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Britt
I ett obevakat ögonblick klippte Cecilia i sina nya fina rosa ullunderställsbyxor. Använda bara en gång och jättedyra från Ullrokken i Norge. Det blev inte bara ett hål, hon klippte bort tre-fyra bitar, så hålet är stort som hennes handflata. Mitt över knät är det. Jag har en bit ullinterlock som jag köpte av Shuna76, kan jag göra en cirkel eller oval av det och få dit på något sätt? Måste jag i så fall sy för hand eller hur ska jag få till det?
Så här ser det ut: Bild
Jag vill ju att hon ska kunna ha understället när vi far till fjälls efter påsk, det är så tunt och smidigt och ändå varmt.
Användarens profilbild
Av Scilla
Tassar för vi har stora hål på knäna på två par ullbrallor (det har nötts ett litet hål och sen har ungarna dragit i det) och jag undrar också om det går att laga på ett vettigt sätt.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Det borde du väl kunna göra :hmm: Sicksacka fast det tänker jag..fast jag är inget syproffs direkt så du kke ska vänta & se om du får bättre råd av nån annan. Använder du tyget från ullcoopen så tänk på att tvätta det först så det är färdigkrympt.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
hej!
min syrra lagade hål på knäna på hh longies till mig, overlockade till 2 ovaler som hon sen zickzackade fast på knäna. snyggt blev det! och bra!
Av Britt
Emmamedhunden skrev:hej!
min syrra lagade hål på knäna på hh longies till mig, overlockade till 2 ovaler som hon sen zickzackade fast på knäna. snyggt blev det! och bra!
Var det inte svårt att komma åt med maskin på de små knäna?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?