Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
Hur klär ni er i kylan? Nu är det åtta grader kallt och jag har M i sjalen med mössa och lite kläder på sig. Sen har jag min stora varma halsduk om min hals och på hans rygg och över allt har jag min jacka och bärskyddet. Men det känns som att det antingen blåser in på honom eller att han absolut inte får någon luft. :-?

Ska han ha ansiktet fritt? Han sitter ju mot mig med ansiktet åt ena eller andra hållet och om jag inte lägger min halsduk över honom så blåser det ju på hans lilla näsa.
Av wips
Låter som att ni är välklädda!? Har en lite äldre kille som jag bär, honom har jag en polotröja på för att skydda halsen, annars bara klädd i dubbla lager med stora raggsockor på fötterna. Jag har honom innanför min stora täckjacka, så det blir varmt!

När det varit riktigt kallt eller snöigt har jag lagt en mindre filt luftigt över huvudet så han slipper andas in kall luft, han har somnat direkt och aldrig märkt av snöoväder och köldrekord.
Av medlawg
Jag bär min 2-månaders i trikåsjal med lite kläder under, tjock vadderad mössa och en yllejal över. Ansiktet fritt, han har inte verkat bry sig om varken snö eller vind då. Min man har burit honom i sjal under sin stora dunjacka i 25 minus, varit ute i bortåt en timme utan att han verkat besvärad och känts varm när de kom in.
Användarens profilbild
Av MuuM
Jag har en dubbelfuskpolo men jag tycker det är svårt att få på honom den. Han ligger ju med ansiktet inne i sjalen och kinden mot mitt bröst, liksom. Det är ju bara ett öra och lite hår som sticker fram, när jag har knutit sjalen. sen sätter jag på mig halsduk och jacka och bärskydd, då är det ännu mer tyg på sidan av ansiktet, så hur får han egentligen luft?

Fuskpolon funkar nog bättre när bebisen är vaken i sjalen och har huvudet upprätt.

Vi var ute idag och gick och det gick bra. Jag öppnar sjalen då och då och blåser på honom, så att luften åtminstone byts ut därinne. Såklart blev han hungrig efter någon timme så jag fick ta ut honom i vintervädret (han har bara innekläder på sig inne i sjalen eftersom det ändå är så varmt med alla kläder) och lägga in honom för amning. Det funkade det också.
Av Sofie
Alltså, jag brukar, när det blåser kallt, dra upp min vindjacka helt. Då är det ett lufthål ner som är ungefär som en tom toarulle.
Jag tänker att om jag kan andas genom en toarulle så kan nog F det också ;-)
jag känner mig faktiskt inte orolig. Men sen är det väl trevligt att kika ner ibland och se hur mysigt det ser ut :loving: och öppna kort ibland för att byta ut lite mer luft :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?