Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mejamy
Jag har inte sett den här tråden förrän nu. Men jag har faktiskt under denna månad virkat en babyklänning (min första!) och då b la lärt mig att göra dbl-stolpar! :) Så det borde väl räknas som augustiutmaning eller? Den blev dock inte helt lyckad eftersom jag varken använde rekomenderat garn eller nål (tog vad jag hade hemma 8)). Överdelen ser en aaaaning liten ut, trots att det är stl 56 :oops: Och så missade jag att göra sprund på bakstycket, så jag fick repa upp lite och tänker sätta en knapp på ena axel istället (inte gjort än). Så utmaning har det verkligen varit! Fråga: Får jag vara med under dessa förhållanden? :)
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Jag tycker att precis alla som vill får vara med.. :)
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Crazymagpie: Vilken fräck halsduk! Vad duktig du är!!
Användarens profilbild
Av Bina
CrazyMagpie skrev:
Bina skrev:wow vad snygg :tumup:
:oops: tack...

Kan lova att din virkbeskrivning gjort underverk för mina virkkunskaper! :lol:

(sen lärde jag mig av misstag att virka dubbla och trippla(?) stolpar när jag virkade bladen...)
:vågen:
Av corona
CrazyMagpie skrev: Bild

Gaahh!! :siishah: :whut:
Den var så snygg så jag nästan kräks!!
Användarens profilbild
Av Monia
zandrama skrev:Jättesnygg! :tumsup: :app:
:iagree: :tumup:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Vad ni är gulliga... :loving:

Josefina - kommer faktiskt upp till Luleå i mitten av september och ska givet ta en tur till Porsön och våra gamla kvarter o med med tanke på mina virkkusnkaper så hinner vi garanterat sammanfatta allt över en kopp te... :lol:

corona - Tack! Det lite ironiska i det hela är att jag nästan är less på den redan... du vet, efter att han tänkt ut hur jag ville ha den, köpt garn och sedan pillrat på med virknålen... tror jag måste gömma undan den ett tag och "glömma" den lite eller nåt... :roll: :wink:

Men hallå! :this:
Vill ju se meeeeer bilder här i tråden! Massooooor av bilder!!:app:
Av corona
Okej, här kommer mitt bidrag.

Anledningen till de hysteriska färgerna är helt enkelt den, att jag var så fullt övertygad om att jag inte skulle lyckas att virka, att jag köpte de garner som reades ut just då :oops:

Här är då resultatet, en babyfilt:

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av melon
Nebulosa skrev:
corona skrev:Okej, här kommer mitt bidrag.

Anledningen till de hysteriska färgerna är helt enkelt den, att jag var så fullt övertygad om att jag inte skulle lyckas att virka, att jag köpte de garner som reades ut just då :oops:

Bild

Bild
Vadå hysteriska färger??? Den ser härligt höstig ut! Jättefin!!! :app:
:shock: Den är ju jättefin!!! Va duktig du är! :vågen: :rock:
Användarens profilbild
Av Maddemoa

Bild

Bild
Den är ju sååå fin. Ser supermysig ut!
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Här är mitt bidrag då. Tänkte att jag för en gångs skull skulle göra något till mig själv. Det blev en tunika, men som efter ett antal ammningar under kvällen blev mer en klänning!

Bild

Inte världens bästa bild men jag hoppas ni ser.

Så här såg den ut när jag hade den på.

Bild

Den passar jättebra ihop med min svarta klänning. Det var nästan som om de skulle höra ihop.
Användarens profilbild
Av mejamy
Nebulosa skrev:

Bild

Bild
Vadå hysteriska färger??? Den ser härligt höstig ut! Jättefin!!! :app:
:iagree:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?