Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Och jag är oförskämt nöjd, men det måste man väl få vara ibland eller hur? Här kommer bildbeviset på en tunika i stl 46/L. Den såg gigantisk ut när den bara låg, men hängandes på en galge och på kroppen blev det helt ok, skulle kanske önska den något mindre i omfång, men det får jag rätta till till en annan gång:

Bild

Modellen är denna, modell A, från Svenska mönster:
Bild
Användarens profilbild
Av bani
:tumup:
Användarens profilbild
Av bani
Du borde skicka in till svenska mönster, för hennes galleri är supertråkigt och behöver nya foton! :D
Av Marine78
*ler* ja, kanske det. Fast min tunika blev ju till slut inte helt enligt mönster så det blir lite missvisande. Men jag tänker nog sy mig en till fast lite färggladare i något utav JNYdesigns molntyger i strechjersey, och så skall jag följa mönstret helt.
bani skrev:Du borde skicka in till svenska mönster, för hennes galleri är supertråkigt och behöver nya foton! :D
Livebilder får nog tyvärr vänta, jag håller hellre i kameran än fastnar på bild. Fast jag har tunikan på mig i dag och den är bakväm. Tack alla för era härliga kommentarer. Jag blir verkligen glad.
Av Marine78
Nu finns det "livebilder på tunikan också. Lite avkapade bara, men man ser på ett ungefär hur tunikan sitter.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?