Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Droppen
De jag vet är Prettyugly och Rödsammet men vill gärna ha åsikter från fler!
Måste ju planera lite inför våren. 8)
Senast redigerad av Droppen den fre mar 12, 2010 08:32, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Droppen
Be-Linda skrev:
Droppen skrev:
Be-Linda skrev:Tassar nyfiket förbi och undrar...: vad är det??? :D
http://www.clarabulle.com/

Vilka fina! Oloka färger så det blir svårare att välja... :hmm: :mrgreen:
Eller hur! :lol:
Hallon skrev:Droppen är en frestare av rang 8)
Skulle vilja utfärda en varning faktiskt... det kan bli dyrt att läsa hennes trådar! :wink:
nä nä nä, detta tar inte jag på mig alls. :nono:
jag skyller allt på Pretty ugly jag! :mrgreen:
Åh jag saknar min bärjacka. Speciellt nu när den finns inne i färger som jag tycker är riktigt snygga.
Fast nu är ju J så stor så att det nästan ändå alltid behövs ytterkläder så att köpa en ny känns lite onödigt. Men när jag får en till bebis så ska jag absolut ha en. Måste bara skaffa någon att skaffa den där bebisen med först :lol:

Hursomhelst. Jag tyckte storlekarna var.. lagom? Jag är liten, 159cm och väger kanske 50kg, jag valde en XS och den satt perfekt på mig. Så absolut inte stor i storlekarna men inte heller särskilt små. Den kanske var en aning kort i ärmarna i och för sig :hmm:

Om någon köper en så får ni berätta vad ni tycker. Jag blev så glad när jag hittade den där sidan för alla bärjackor jag sett innan har varit så fruktansvärt fula. Den här var mer som en vanlig jacka fast med plats för bebis. Inte som en stor vintersportjacka och inte som en poncho. Och den är jätteenkel att ta på när man bär på ryggen. Den enda nackdelen jag kan komma på med den är att den blir en glipa när man bär med sele på ryggen som man får täcka för med en halsduk eller något.
PrettyUgly skrev:Åh jag saknar min bärjacka. Speciellt nu när den finns inne i färger som jag tycker är riktigt snygga.
Fast nu är ju J så stor så att det nästan ändå alltid behövs ytterkläder så att köpa en ny känns lite onödigt. Men när jag får en till bebis så ska jag absolut ha en. Måste bara skaffa någon att skaffa den där bebisen med först :lol:

Hursomhelst. Jag tyckte storlekarna var.. lagom? Jag är liten, 159cm och väger kanske 50kg, jag valde en XS och den satt perfekt på mig. Så absolut inte stor i storlekarna men inte heller särskilt små. Den kanske var en aning kort i ärmarna i och för sig :hmm:

Om någon köper en så får ni berätta vad ni tycker. Jag blev så glad när jag hittade den där sidan för alla bärjackor jag sett innan har varit så fruktansvärt fula. Den här var mer som en vanlig jacka fast med plats för bebis. Inte som en stor vintersportjacka och inte som en poncho. Och den är jätteenkel att ta på när man bär på ryggen. Den enda nackdelen jag kan komma på med den är att den blir en glipa när man bär med sele på ryggen som man får täcka för med en halsduk eller något.
:D stort tack!

ska fundera lite och sen beställa. minns du hur lång leveranstiden var?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?