Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Traskade in på ICA för att skicka paket och blev där tillfrågad om min superfina EasyELD var den nya BabyBjörnen!? :shock: :lol:

Nänä, den här är mycket bättre svarade jag henne och hon konstaterade att Japp, det ser mycket bättre och bekvämare ut! :D

TÄnk om sjalar kunde bli lika mkt marknadsförda som BB, dem kostar ju ungefär lika mkt att köpa, men nog måste sjalen vara billigare i tillverkningskostnad, eller :roll:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Var faktiskt inne på babybjörns hemsida nu nyss för att kika på deras bilder och alltså...fyyy så obekvämt det ser ut mellan benen på bebisen. Tänk att sitta och sova hängandes på snoppen/snippan...

Hur blir det med blodflöde osv i benen undrar man? Det måste ju klia och spränga i benen.
Användarens profilbild
Av lillvilda
babybjörn tillverkas ju i sånna mängder att därför blir de nog billigare att tillverka. Sjalar känns mer som hantverk.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
ELD=babybjörn!! :shock: :rofl:
Användarens profilbild
Av Panakeia
men ja måste säga att riiiktigt små barn, som sitter så som de SKA i en bb, sitter faktiskt helt okej i mina ögon....kika i deras brochyr!
men det e väl typ max i 1 mån som de e möhjligt...
Användarens profilbild
Av MOE
Panakeia skrev:men ja måste säga att riiiktigt små barn, som sitter så som de SKA i en bb, sitter faktiskt helt okej i mina ögon....kika i deras brochyr!
Fast jag håller inte med om det, för det går inte att dra ut bärselen ändå ut till knävecken som man kan med en sjal. Du kan aldrig få grodpositionen, med knäna uppåt, i en BB.
Användarens profilbild
Av sanna73
Måste dock säga att den nya designen är klart snyggare på bb :Hahaa:
Av eamane
sanna73 skrev:Måste dock säga att den nya designen är klart snyggare på bb :Hahaa:
Definitivt!!! :iagree:
Användarens profilbild
Av Panakeia
MOE skrev:
Panakeia skrev:men ja måste säga att riiiktigt små barn, som sitter så som de SKA i en bb, sitter faktiskt helt okej i mina ögon....kika i deras brochyr!
Fast jag håller inte med om det, för det går inte att dra ut bärselen ändå ut till knävecken som man kan med en sjal. Du kan aldrig få grodpositionen, med knäna uppåt, i en BB.
tjaaa...jo, när benen e tillräckligt korta...jo, men jag tycker mig faktist ha sett det...å sen sitter ju faktist sällan barna med knäna uppåt i ergonomiska selar heller utan oftare med benen rakt ut snarare..

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?